Heeft iemand ervaring met http://www.hostinger.nl/?
Ik zit erover te denken om over te stappen en een premium pakket te nemen bij hostinger.
Wat ze aanbieden lijkt goed aangezien ik meerdere websites beheer.
Belangrijk vind ik dat er een snelle server cliënt verbinding is.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
?Onbekende gebruiker
04-11-2015 19:50
Server client verbinding??
Vaak zijn bulkhostings wel oke, en tegenwoordig kan iedereen een hosting partij beginnen lijkt het.
Meestal is de support minder maar merk je het voor kleinere websites weinig van.
Persoonlijk ken ik de naam niet en komt het me ook niet bekend voor.
Als je in Nederland gehost zit, dan heb je altijd een goede en optimale snelheid. Ik zou zeggen, doe eens een 'ping' en 'traceroute' naar hun site. Je ziet dan hoe snel de server reageert, en waar deze ongeveer staat.
probeer eens een vraag via de support in te schieten en kijk naar de snelheid van antwoorden.
En wanneer krijg je antwoord als je de vraag op vrijdag om 16:45 inschiet?
Me wel eens vergist in een provider die na vrijdag 17:00 geen domeinen meer leek te verhuizen.
De handeling die normaal automatisch gaat en een minuut kost, was toen pas op maandag om 9:00 gedaan.
Bleek later te bestaan uit scholieren/studenten die het erbij deden, naast de studie.
Kijk dan ook eens naar de contactgegevens, of er een echt bedrijf achter zit volgens streetview. Als je op een woning uitkomt, weet je met wie je te maken hebt. ;-)
Ik heb eens een ping en traceroute geprobeerd. Ik wist niet dat deze tool bestond.
De provider is gehost in Noord Amerika.
De rsponse times waren allemaal binnen 1 seconde.
Ik had al een gratis account bij deze provider en ben over de klantenservice zeer tevreden.
Ik denk dat het de moeite waard is om het eens te proberen.
Ik vertrouw de website niet helemaal hoor, komt niet allemaal professioneel over..
Lol, wat een reactie...
Het is een grotere partij. Zou zeggen probeer het eens uit (is gratis).
Ik heb de gratis hosting vaak gebruikt voor andere mensen iets te laten zien. Was er wel tevreden over. Enige minpuntje was af en toe de snelheid. Maar het was gratis dus mocht niet klagen.
De klantenservice is er goed, en die hebben me verzekerd dat de premium pakketten geen last hebben van de lage snelheid :)
Om nog maar niet te spreken over de algemene voorwaarden:
Jij of Hostinger.nl kan op elk moment je account afsluiten voor wat voor reden dan ook. Om je Hostinger.nl site en account te verwijderen moet je inloggen bij je account en het controlepaneel bezoeken.
DE HOSTINGER.NL DIENST WORDT AANGEBODEN "AS IS" EN "ZOLANG BESCHIKBAAR" ZONDER GARANTIE. VOOR ZOVER DE WET TOESTAAT VERWERPT HOSTINGER.NL ALLE GARANTIES EN VOORWAARDEN, EXPLICIET OF IMPLICIET. JE GAAT AKKOORD MET HET FEIT DAT ALS JE VERTROUWD OP INFORMATIE OF INHOUD VAN DE DIENST, JE DIT OP EIGEN RISICO DOET.
Als je toch gaat betalen voor Webhosting, waarom dat niet bij een partij in Nederland? Dit is, in ieder geval voor een Nederlands talige website altijd een pre.
Als je bij een buitenlands partij webhosting aflsuit, dan zit je weer met het gedoe met tijdszones bij support-tickets. Ook die mensen daar willen slapen, terwijl het bij ons een ander tijdstip is.