Ik zoek een symfony2 kenner die mij via skype kan begeleiden, ik heb namelijk nogal wat vragen maar heb door dat op phphulp niet veel mensen bekend zijn met symfony2. Kan diegene die hier wel bekend mee is, en er veel mee werkt, zich even melden?
Randy,

Die heb ik inderdaad al gezien, en andere tutorials ook. Maar het aanmaken van nieuwe pagina's en dergelijke, en het bewerken van die content, dat is me nog niet helemaal opgevallen. Daar probeer ik dan ook achter te komen.
ophalen uit de database, bewerken en record erna updaten?
Begrijp ik, maar ik wil het ook wel wat breder aanpakken. Zoals het aanmaken van een pagina, en controle op geen dubbele namen en dergelijke. Ik dacht dat er bij symfony wel wat standaard dingen mogelijk waren in de bundles. Heb wel een page bundle gezien van sonata, maar krijg hem niet aan de praat.
Iemand tips?
Niet dat we je hier willen wegjagen, dat zeker niet. Maar heeft Symfony zelf niet een supportforum, waarna je het antwoord hier kan delen?
Arien, dat klopt. Ik begrijp je ook wel enkel leek het me fijn als ik op phphulp terecht kon omdat het vertrouwd is.

Ik ga eens grondig kijken naar je topic en het eens uitpluizen, ik leer daar wellicht iets van. Thx
Ik ben zelf sinds een aantal maanden met Symfony bezig en haal vrijwel alle informatie rechtstreeks uit de handleiding van Symfony. Het staat daar duidelijk uitgelegd. Slechts heel af en toe heb ik Google even nodig om een detail op te zoeken.

Klopt het dat je niet erg bekend bent met frameworks?
Martin, klopt inderdaad. Dit is mijn eerste framework. Heb er soms hier en daar wel mee gewerkt of gezien, maar nog niet grondig.
Ah, oké, dan kan het inderdaad wat lastig zijn. Ik heb zelf veel met Zend Framework 2 gewerkt en dan is de overgang naar Symfony een stuk makkelijker.

Reageren