Hallo,

Ik heb al best wat Nederlandse steden gezien, maar nog lang niet allemaal. Soms zie ik op tv wel eens een mooie stad of dorp voorbij komen en dan kan ik best verrast zijn door de schoonheid of mooie ligging ervan.

Mijn vraag is ... stel dat jij al het geld van de wereld zou hebben en je even geen rekening zou houden met familie en vrienden die in de buurt wonen ... waar in Nederland zou jij dan willen wonen? Welke stad of dorp zou je kiezen, en waarom? Er is geen goed of fout. De een woont graag in een hele drukke moderne stad, de ander juist weer in een rustig stadje aan zee of een dorpje in de natuur. Echt alles is mogelijk.

Dus stel ... ik geef jou nu een paar miljoen euro om ergens in Nederland een woning te gaan kopen, waar zou je gaan wonen, en waarom juist daar?
Rickert Bombaklats op 08/12/2015 13:12:47

Nederland, never van me leven land.
Bij de buren is het gras altijd groener, het weer mooier en de mensen gelukkiger. Get a life Rickie.

On topic: voor mij Rotterdam, aan de nieuwe Maas en zo hoog mogelijk. Geweldig!

Ah jij gaat dus voor de drukte van de grote stad. Ik dacht dat Rotejeknor tegenwoordig wel aardig crimineel is.
Ozzie PHP op 09/12/2015 22:09:50

Ah jij gaat dus voor de drukte van de grote stad. Ik dacht dat Rotejeknor tegenwoordig wel aardig crimineel is.
Ach, als je een beetje vet duur woont dan is er wel enige afstand met de criminaliteit.

On topic: Mijn keuze is Leiden, Rapenburg

Reageren