Ik weet dat er talloze topics op het internet te vinden zijn hierover zowel in het Nederlands als in het Engels, alleen lukt het mij maar niet om dit op te lossen.
Nu heb ik een contact form op mijn index.php pagina, en wil ik dat mijn bezoekers worden door gelinkt zodra zij de form verstuurd hebben. Het probleem is dus dat mijn header redirect in mijn send.php maar niet wilt werken.
Werkt nog steeds niet helaas, wanneer ik de form instuur gaat hij naar een 000webhost pagina zoals die eerder ook al deed.. Bedankt voor je reactie overigens.
Voorheen niet, maar na de reactie van Obelix&Idefix zette ik hem samen met exit(); net boven de ?> tag aangezien ik wil dat de hele script uitgevoerd wordt.
Zet de header() aanroep tijdelijk tussen /* commentaarhaken */.
Overigens zal je programmaflow zoiets zijn:
A --> POST --> B --> REDIRECT --> C.
Je laat ons alleen B zien, je geeft ons dus maar een klein stuk van de puzzel...
Bedankt voor je bericht.
Index.php is een enorm lang script welke niet door mijzelf geschreven is. Het is een groot gekocht script welke goed functionaliseert, hier ligt het probleem niet in.
Want alles in de index werkt prima, send.php werkt ook aangezien ik de formuliergegevens ontvang en die script in de send.php heb staan, enige probleem is dat Header in mijn send.php niet werkt en dus niet doorlinkt, dit heeft dus niets met de index te maken. Send.php pakt de header tag gewoon niet..