Hallo allemaal,

Is het mogelijk om een bestaand word document in te vullen op bepaalde plaatsen met informatie die je moet invoeren in een online formulier.

Het gaat hier om een huurcontract die ik heb, en die willen we geautomatiseerd invullen. Zodat we daar geen werk meer van hebben.

Het gaat om algemene informatie zoals:
naam
adres
telefoon
email
organisatie
rijbewijs nummmer
huur van / tot
contact persoon informatie

Graag hoor ik of het mogelijk is, en ook graag daarbij wat hulp (iets van code... of een linkje)
Kan, echter hebben we een standaard layout. Het is dan ook lastig denk ik om telkens het gehele document 'opnieuw' op te bouwen.
Christiaan de kleine op 22/12/2015 15:16:42

Kan, echter hebben we een standaard layout. Het is dan ook lastig denk ik om telkens het gehele document 'opnieuw' op te bouwen.

Die layout defineer je toch eenmalig in je code? Als je bijv. je telefoonnummer of postadres aanpast, dan dioe je dat in je code, en alle nieuwe huurcontracten die je genereert zijn van de nieuwe contactgevens voorzien.

Het enige wat dynamisch is, is de factuur berekening, die bereken je aan de hand van de wat er gehuurd wordt.
Zoals jij het voor je ziet lukt niet.
Wel met gegeven links/libraries. Moet je eenmalig een sjabloon maken, maar dan werkt het zoals je wilt.

Reageren