op chekout_confirmation.php wil ik het factuur nummer zetten.
Dit is gebruiksvriendelijk voor de klant wanneer de klant voor overschriven via bank kiest.
Nu heb ik deze regel:
Heet de index ook echt order[color=#ff0000]s[/color]_id? Ik zou eerder order_id verwachten.
En, zoals San The en anderen vermoeden, als de index niet bestaat, waarom krijg je dan geen melding?
Ontwikkel je niet in een soort developer mode waarin dit soort foutmeldingen/waarschuwingen direct worden uitgespuugd op je scherm? Ik betwijfel dat een pakket zoals OSCommerce zoiets niet heeft.
Onderzoek dus allereerst eens hoe je je ontwikkelomgeving zodanig kunt opzetten zodat dit soort fouten triviaal worden.
Je zou $order ook eens naar je scherm kunnen dumpen? "die zelfde regel werkt op meerdere plekke van de website" biedt namelijk geen enkele garantie dat de informatie die je nu wilt gebruiken ook bestaat.
Dit is echt weer zo'n topic waar het "probleem" niet het probleem is, maar dat het een probleem vormt voor de topicstarter omdat deze geen debug- (of ontwikkel-)strategie heeft...
OSCommerce heeft gekke naamgevingen, en orders_id is er een van, afgeleid van de tabel orders. Andere gekke namen als products_id, products_attributes_id etc zijn er ook.
?
Onbekende gebruiker
28-12-2015 20:36
jep en elke dag kom ik er weer achter hoe stom t was om oscommerce te kiezen.
pokkewerk. maar als je alles hebt ingesteld heb je wel wat.