Hallo ik krijg op mijn site bij het zoeken boven in beeld deze fout melding

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/zoeken1/public_html/uitgebreid-zoeken.php on line 24

24 foreach($_GET['gender_in'] as $gender_in) {
25 if ($gender_in != 'alle')
26 $gi[]=$db->escape_string($gender_in);
27 }
28 if (!empty($gi)){
29 $clause .= "looking_for in ('".implode("','",$gi)."') AND ";
30 $wording .= " Die op zoek is naar een <b>".implode("</b>, <b>",$gi).'</b>';
31 }

Ik heb gemaks halve de fout melding en de regels waar dit onder valt maar zo getypt .

Hier begint de pagina mee :

<?php
include_once 'controller/function.php';

if(isset($_GET['uitgebreid'])){
$clause =' WHERE is_fake <> 2 AND ';
$limit=12;
$stages ='none';

$page = isset($_GET['page'])?mysql_escape_string($_GET['page']):0;
$start = ($page !== 0)?($page - 1) * $limit:0;
$wording = "";
$_GET['gender_in'] is geen array. Misschien bedoel je $_GET of anders iets anders waar ik geen zicht op heb.
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/zoeken1/public_html/uitgebreid-zoeken.php on line 24

24 foreach($_GET['gender_in'] as $gender_in) {
Kan je de relevante code plaatsen aub door je bericht te bewerken? Zoals ik in de PM al beschreef is het niet prettig voor anderen om door grote lappen script te moeten scrollen.

[size=xsmall]Toevoeging op 26/01/2016 16:42:20:[/size]

Je kan ook de code op Pastebin plaatsen, of een minder grote lap code te plaatsen. Alles onder het script is niet relevant.

dezefout is nu wel weg maar ik krijg nu op regel 26 2 keer de zelfde fout namelijk deze

Warning: mysqli::escape_string() expects parameter 1 to be string, array given in /home/zoeken1234/public_html/uitgebreid-zoeken.php on line 26

en dit is regel 26 $gi[]=$db->escape_string($gender_in);
$gender_in is een array, en moet een string zijn.
Hoe zet ik dat in ,graag een voorbeeld ?
Ik weet niet of die data die je daarin wilt gebruiken in die varaibele staat:
Wat krijg je te zien met print_r($gender_in);?
Hmmm gehele pagina is dan weg en krijg ik dit :
Parse error: syntax error, unexpected ';' in ,inline 26
Dan heb je een ; op een plek die er niet hoort.
Helaas na het toepassen van de commando $_GET zie ik dat de gewenste zoekopdracht geen foto's meer presenteert en bij het verwijderen van de ; blijft deze fout nu zo staan
Warning: mysqli::escape_string() expects parameter 1 to be string, array given in /home/zoeken1234/public_html/uitgebreid-zoeken.php on line 26

Reageren