Goedemiddag PHPHulp,

Ik loop tegen de volgende fout aan in mijn script:

<?php if(isset($_SESSION['username'])){echo '<center>
<a class="btn btn-default" data-dismiss="model" data-toggle="modal" data-target="#faq">
Antwoorden op veel vragen</a></center><br><center>
<p style="color:white">Welkom'.htmlentities($_SESSION['username'], print '
Je kunt hierboven op Antwoorden op veel vragen drukken om antwoorden te krijgen
 en even een korte handleiding te kijgen.'
.htmlentities($_SESSION['username'], ENT_QUOTES, 'UTF-8';}
 else { echo '<center><p style="color:white">
Je moet ingelogd zijn om deze link te zien<br><br></p></center>'; } ?>

Dit is een van de simpelste vragen denk ik (maar ik word er nu ondertussen gek van)
De error die die geeft is:
Parse error: syntax error, unexpected ';' in /home/privé gebruikersnaam/public_html/index.php on line 322
Het kan er ondertussen rommelig uitzien want ik heb er overal ; toegevoegd en verwijderd.

Alvast bedankt,
Tim Wolf
Oke, ik moet dus een cookie ophalen die is opgeslagen of met sessies werken zoals dit: index.php?session=5745773. Welke is meer aan te raden of moet je ze allebij gebruiken?
In je cookie's die je uiteindelijk op beide domeinnamen hebt, moet je een dezelfde sessie-code in hebben staan. De cookies dienen er voor om iemand te kunnen identificeren met een unieke string.
Exact, heel complex is het niet, maar het moet wel even goed gebeuren. Jammer genoeg heb ik praktisch altijd tijdgebrek, anders had ik even een voorbeeldje in elkaar gedraaid.
Helaas :(

[size=xsmall]Toevoeging op 11/02/2016 16:50:08:[/size]

Ikzelf heb ook niet altijd tijd ;)
Ik ook niet, maar alles kan je altijd plannen ;-)
- Ariën - op 11/02/2016 16:51:11

Ik ook niet, maar alles kan je altijd plannen ;-)

Inderdaad Ariën.

Maar ik denk dat ik dit even laat rusten voor later.

Maar nu heb ik een fout:
Ik heb nu het loginsysteem geplaatst en als je bent ingelogd kun je klikken op: ga naar startpagina, klik je daarop dan wordt de url herladen maar dan krijg ik de volgende error

Ik dacht echt how is it possable?
Iemand een idee wat je hiermee moet doen?
Ik gok dat je PHP uitvoert in een .html bestand, en dat kan niet zomaar.
Andere optie: Je kan gehacked zijn. Het lijkt me in ieder geval op een beveiliging van de webserver.
- Ariën - op 11/02/2016 18:42:09

Ik gok dat je PHP uitvoert in een .html bestand, en dat kan niet zomaar.

Deze optie is niet mogelijk, dan zou er op de login pagina alles al staan aangezien de site nu } else { pakt.
- Ariën - op 11/02/2016 18:42:09

Andere optie: Je kan gehacked zijn. Het lijkt me in ieder geval op een beveiliging van de webserver.

Dan denk ik helaas te moeten zeggen dat er misschien een lek was waardoor er gehackt kon worden.
(p.s misschien is er gewoon gebruik gemaakt door een hacker omdat ik wel eens een link v.d. site erop zet)

Aangezien dit de / is dan kan het geen 403 error zijn aangezien je via die pagina ook inlogt.
Ik heb ook een eigen 403 pagina maar die ziet er veel anders uit...
Maar wat wel vreemd is is dat het niet in de log staat, zou dit niet gewoon een error kunnen zijn dat hij heel even de connectie had verloren?
Het is opgelost.
Nu weer een nieuwe vraag:
Hoe kan ik een formulier maken met steeds 1 vraag op een pagina, klik je op die radiobutton ga je door naar de volgende vraag, als je klaar bent wordt je formulier opgeslagen in een database. Hoe moet ik dit doen of is hier al een voorbeeld te vinden of een tutorial?
je kan de antwoorden die gegeven zijn opslaan in een sessie.

$_SESSION['antwoorden'][$vraagID] = $_POST['antwoord']
En na afloop, doorloop je de $_SESSION['antwoorden'] array met foreach en sla je de antwoorden in de database op.

Reageren