wat ik op zich wat onduidelijk vind is dat er geen adres op staat, pas via de facebook pagina kom je erachter dat het in Weesp zit gevestigd. En dan is het facebook logo ook nog klein, foute kleur en niet goed te vinden.
Op de Over Brownieboodschap pagina lijkt het veel belovend met grote groene stip, maar de opsomming is 1 t/m 6 en dan punt 12. Dat is raar en verwarrend. (oh ik zie nu pas dat het geen opsomming is, maar dat de nummering een andere betekenis heeft)
Volgens mij is al opgemerkt dat er idd geen naam/logo te zien is. Wees daar zeer duidelijk in, dus kies een naam als Brownies Weesp of Brownies Amsterdam Area als je je daar op richt dan weet iedereen je te vinden en je voorkomt dat er mensen naar je site gaan die niet in de regio wonen. Kom je op de landing page dan moet je dat als eerste zien.
Dan verder tikje vreemd vind ik dat het menu onderin weer terugkomt, dat is dubbel op.
Positief is de zwevende menubalk. Hou het daarbij, dat is voldoende. Zwevende menubalken worden als betrouwbaarder gezien.