Door
Wiel Verheijen
op 07-03-2016 09:29
gewijzigd op 07-03-2016 10:40
7.023 views
Ik ben een website aan het maken met storefront, ik volg de instructies die in deze video te zien zijn https://www.youtube.com/watch?v=W73umJTCFDE#t=1242.206666
Nu wilde ik een slider invoegen, de code werd in de video gegeven ( zie de video tijd 1:36 ) Nadat ik deze ingebracht had kan ik niet meer in mijn website komen. Ik kan inloggen maar krijg dan dit te zien
Wie kan me hierbij helpen, zit echt in de problemen.
Wat moet je met Word? Je kan *.php files prima in kladblok/notepad openen.
Eigenlijk is het het beste om je wp-config.php van je remote host te kopieren naar je harde schijf (downloaden). Daar aan te passen, en dan van je harde schijf naar je 'remote host' te slepen (uploaden).
In Total COmmander kan je linksboven in een uitklapmenu de overdrachtsmodus instellen op ASCII.
Beste Ariën,
voor jou is dit allemaal simpel, voor mij ontzettend moeilijk.
Ik stop ermee, weet niet meer wat ik moet doen. Ik kan dat wat je vraag niet vinden, of bewerken
Als het te moeilijk is, dan kan je proberen een ticket in te dienen bij je hosting, een vacaturetopic aan te maken op deze site, of tijd erin steken om het te leren.
Mijn hosting ondersteunt WP niet, misschien kan iemand anders op deze site mij helpen of het voor mij doen. In principe kan iemand dit maken als ik hem de gegevens geef. Ik kan hier wel tijd in steken maar dan kom ik hopeloos achter met mijn Main opgaven
[size=xsmall]Toevoeging op 07/03/2016 19:29:08:[/size]
als ik de gegevens nu oplaod in FileZilla in de map Funtions.php werkt het dan ?
[size=xsmall]Toevoeging op 07/03/2016 19:31:34:[/size]
Laat maar dit werk ook niet
[size=xsmall]Toevoeging op 07/03/2016 19:41:08:[/size]
Ben toch enigszins teleur gesteld in deze site, ik zog alleen maar hulp om mijn probleem op te lossen, maar ik heb het gevoel dat ik bij de eerste hulp kom en daar wordt mij verteld hoe ik me zelf moet opereren. JAMMER
Opsich als ik het topic teruglees wordt er prima geholpen. Wel wordt er inzet van jezelf verwacht, want niet alles wordt door iedereen op een kant-en-klaar bordje geleverd. Door oefenen en proberen leer je tevens ook.
Het schijnt dat je de boodschap niet goed begrijpt, ik ben 60 jaar, en mijn prioriteiten liggen ergens anders, ik ben uit de leeftijd dat men mij de les moet leren, ik was zo beleefd om hulp te vragen, maar als men zich als leraar opwerpt of zich superieur stelt,dan vind ik dit onwaardig voor deze site, men zou de naam van de site moeten veranderen. Maar ondanks alles, misschien is het een les voor ons beiden, wat niet wegneemt dat ik niet geholpen ben en een hele dag verpruts hebt.