Al sinds vanmorgen ben ik bezig met het opnieuw installeren van mijn PC. Echter, nadat ik Windows 7 Professional 64 bit heb geïnstalleerd en (legaal) heb geactiveerd, werkt het zoeken naar updates niet. Ik blijf "Zoeken naar updates..." zien, waarna er vervolgens niets gebeurd.
Ik heb geprobeerd recentere iso bestanden te downloaden en zelfs losse updates die het probleem zouden moeten verhelpen, meer bij deze kreeg ik de melding dat mijn PC deze updates niet nodig heeft.
Nu zit ik dus met een verouderde Windows 7 opgescheept die weigert te updaten.
Ja, zonder resultaat helaas. Maar wanneer jullie zeggen dat het "een week" kan duren, hoef ik mijn PC toch niet een week aan hebben staan hoop ik...? :/
Maar toen ie het bij mij niet deed ... toen begon ie na een paar uur ineens. Misschien omdat je nog niet alle updates binnen hebt, dat het daarom langer duurt. Dus als je telkens maar 5 min. je computer aan hebt staan, dat het dan niet werkt. Maar als ie het doet, dan zou je verwachten dat er na een paar uur, bijv. 2 of 3 uur, wel iets gaat gebeuren. Wacht even af tot woensdag zou ik zeggen ... en als ie het dan nog niet doet, dan zou ik gaan kijken naar andere oplossingen. Voor de goede orde ... ik neem ook aan dat je niet een firewall gebruikt die e.e.a. blokkeert?
Wanneer ik Windows installeer heb ik nog geen internet, dat heb ik pas nadat ik die LAN Ethernet Controller installeer, om die reden activeer ik Windows ook pas daarna.