hey mensen wie wil mijn site eens keuren naar fouten, design, wat er nog bij zou kunnen etc..

mijn site adres is www.freakbeer.com

vriendelijke groet,
webmaster freakbeer.com

al jullie meningen zijn welkom
Grinnnnnn : Moest erg lachen omdat de meningen over deze site zo verschillend zijn en voor mij weer voor de 100% duidelijk is dat voor het suc6 van een site heel belangrijk is te weten en te bepalen welke doelgroep je wil bereiken.

De radio die meteen aangaat zal voor een bepaald publiek wel aanspreken echter heb ik zelf ook een radio aan en dan dit opgedrongen das voor mij echt minder. Heb hem ook afgezet!!

Tja er is al wat over gezegd de target=_blank voor wanneer je een link aanklikt. Ik zou hier toch wat anders voor nemen en dan een _self. Je krijgt zo heel veel schermen open.

Zomaar een vraag wat is nu precies de essentie van een clan?

Hoor het wel weer en suc6 met de site!!
Groet, lissy
bij het forum bedoel je (clan) jah i dont now ik beheer het forum niet dat is van mijn broer die beheerd t maarjah ik zal m zeggen dat tie t weg moet halen (clan) ik vind t ergens ook nergens opslaan maarjah hij is game freak haha
Dank je wel voor je antwoord enne... ik stoor me niet aan de clan of forum of wat dan ook...
Ik was gewoon nieuwsgierig en zoals de regelmatiger bezoeker(ster) van dit forum wel van mij gewend is dan vraag ik het gewoon als ik iets niet weet of zeker weet :-)

Fijne dag gewenst!!
Ziet er redelijk uit, het oogt voor mij alleen een beetje rommelig. En, zoals al veel gezegd hier, alle pagina's die in een nieuw venster openen. Veel succes er nog mee!
Zorg ook voor consistentie in je website, is mijn tip. Je gebruikt nu namelijk verschillende lettertypen. En in je topmenu gebruik je voor Contact opeens weer een andere button. Dit alles zorgt voor een chaotische uitstraling. Wat creativiteit betreft, heb je zeker wel goede ideeën, dat is duidelijk.
Zorg ook voor consistentie in je website, is mijn tip. Je gebruikt nu namelijk verschillende lettertypen. En in je topmenu gebruik je voor Contact opeens weer een andere button. Dit alles zorgt voor een chaotische uitstraling. Wat creativiteit betreft, heb je zeker wel goede ideeën, dat is duidelijk.
Srr, maar ik vind je site nie echt goed, eerst en vooral zie ik liefst wat minder mooie site zonder forum maar bv een zelfgemaakt gastenboek, maak een site en leer jou php daarmee!
Maar toch, ook ik ben zo begonnen, dus ik hoop dat dit uw begin is
De site ziet er imo wat rommelig uit. Het zou misschien makkelijker zijn om alle linkjes van je pagina aan 1 kant te zetten in plaats van verspreid over de website zoals nu. Dat geeft wat meer een overzicht voor de gebruiker.

Ik zou idd overgaan op 1 lettertype (varieren in grootte,kleur en opmaak kan altijd). Ook dat zal de duidelijkheid ten goede doen.

Wat betreft de graphics:
Als ik de pagina in eerste instantie open zie ik voornamelijk blauw. Ik vind het gele gedeelte in het midden van de pagina er eigenlijk niet echt bij passen (en dat rode balkje ook niet), en de achtergrond vind ik wat te groen. De plaatjes zijn op zich niet slecht, ik zou het logo, en het balkje onderaan even afwerken met een randje, staat wat netter en doet je website meteen een stuk professioneler lijken.

Verder vind ik het logo van de pagina wat aan de grote kant. Ik heb zelf mijn monitor ingesteld op 1024*768, en ongeveer de helft van de pagina wordt gevuld met het logo.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt.

mvg Mikaz
mmm.

Rommelig dat in ieder geval. Volgens mij in het ook een standaard template ergens van internet geplukt. Die indruk geeft het in ieder geval wel.

Reageren