Ik heb een website gemaakt. Plz geef commentaar, dan kan ik hem verbeteren en trots zijn (als mensen tenminste positief reageren :P)

www.herjan.flappie.nl
OSWD.org is uit de lucht :S
Vanmorgen deed hij het nog gewoon, nu staat er dat hij 24/9 is verlopen :o
Hé Herjan, Grappige site. Ik zie dat je nog aardig wat bezoekers krijgt. Persoonlijk vind ik het welkomplaatje nogal van het scherm afspatten. En het grote blok om de link naar je gastenboek is ook niet echt waarvan ik denk: mooi!
Grappig trouwens, om een site te bekijken van iemand van m'n 'oude' school. :)
Carlos Valderrama schreef op 12.10.2005 09:26

Grappig trouwens, om een site te bekijken van iemand van m'n 'oude' school. :)

Zat je ook in Rdam op de GSR?
Jep, inmiddels ruim 3 jaar geleden. Kheb ook VWO gedaan daar, in de goede oude tijd ;)
Het maakt niet uit wat ik in het linker menu aanklik maar het opent ook in het linker smalle stuk. Ik gebruik FF.
SanThe schreef op 12.10.2005 22:49
Het maakt niet uit wat ik in het linker menu aanklik maar het opent ook in het linker smalle stuk. Ik gebruik FF.

Hier idem dito.

De oplossing:

in menu.htm alle target="_self" waarden uit je links halen. Ook al die javascript functies eruit halen.

Bovenin in de <head> sectie het volgende zetten:

<base target="PageFrame">
er zit een fout in het frame als je op bijv. op speelletjes klikt en dan op de link home dan verschijnt de pagina in het menu frame ...ik denk niet dat dat de bedoeling is probeer eens in de frame tags te zetten de name en de traget daarmee kun ej paginas in frames linken

<frame src="......." name="frame1">
<frame src="......." target="frame1">
Jelte kijk eens naar wat Jan heeft geschreven...
Jan Koehoorn schreef op 13.10.2005 05:34
[quote=SanThe schreef op 12.10.2005 22:49]Het maakt niet uit wat ik in het linker menu aanklik maar het opent ook in het linker smalle stuk. Ik gebruik FF.

Hier idem dito.

De oplossing:

in menu.htm alle target=\"_self\" waarden uit je links halen. Ook al die javascript functies eruit halen.

Bovenin in de <head> sectie het volgende zetten:

<base target=\"PageFrame\">[/quote]

Als ik die javascripts eruit gooi verandert hij de titel van de pagina niet bovenaan de pagina. En de target _self zit er als het goed is niet in hoor...
Ik heb het al gevonden. Ik had het frame waar het menu is staat en het frame waar de pagina in staat per ongeluk dezelfde naam gegeven :P

Reageren