Door
Jan R
op 22-08-2016 09:41
gewijzigd op 22-08-2016 11:45
1.783 views
Hi,
Hoe kan ik AL mijn oude vragen terug vinden?
Via klik op php forum zie ik er wel een paar staan maar niet allemaal.
Ook staan deze waarin ik geantwoord heb er ook tussen. Wat ik dus nu zoek is ALLE topics welke ik heb gestart.
Ik houd permalinks naar uitgebreide reacties van mijzelf bij in een extern textbestand.
Dit omdat ik deze anders met geen mogelijkheid kan terugvinden, ook niet (of liever gezegd: helemaal niet) met de abominabel slechte zoekfunctionaliteit van deze site.
Het feit dat wordt aangeraden om via een extern medium te zoeken naar informatie op deze site zegt ook een hoop :p.
@Eddy als ik weet dat jij recent een interessant topic had gestart of interessante reactie had gegeven dan kan ik dat niet eens via jouw profiel opzoeken tenzij ik het webadres van jouw profiel ken, er is geen enkele mogelijkheid (voor zover ik weet) om te zoeken naar gebruikers :/.
Dit is een van de grootste gebreken van deze site: het is haast onmogelijk om dingen terug te vinden :(.
En als je dus blijkbaar genoeg topics start/reacties geeft worden deze van je profielpagina gewipt waarna je die zelfs niet meer terug kunt vinden. Nice!
Geen wonder dat iedereen elke keer opnieuw uitlegt hoe je PHP-fouten kunt oppikken en weergeven in plaats van het refereren aan een eerdere post - het opzoeken van laastgenoemde informatie kost meer werk.
Geloof jij er nog in Ariën? Ik heb al eerder iets soortgelijks voorgesteld.
Hell, zelfs de link naar het bugs & feature requests subforum in de breadcrumbs werkt niet terwijl dit al (minstens) een jaar en een dag bekend is.
Als je het mij vraagt wordt er in het geheel niet meer aan deze site "ontwikkeld".
@Jan R
Eens je een topic hebt met een specifieke gebruiker kan je op zijn naam klikken om het profiel te zien.
Het probleem is dat als je deze niet hebt dat je niets kunt :/. En dan kom je mogelijk voor jouw probleem te staan: dat het bericht al van de lijst gekieperd is.