Er zijn vele manieren waarop een poule te spelen is. Daarom denk ik niet dat iemand een duidelijk script zal hebben voor de manier waarop jij een/je poule zal spelen.
Elwin
?Onbekende gebruiker
11-05-2004 14:17
Ik pas mij volledig aan, aan het bestaande systeem dat iemand al heeft liggen... Het speelschema is voor iedereen hetzelfde!
Desnoods verander ik het wel ffies, heb alleen geen tijd om het helemaal zelf te schrijven nu.
Wil je per wedstrijd voorspellen wie er wint/verliest of dat het een gelijkspel is? Wil je de score per wedstrijd kunnen voorspellen (dus 1-1 of 4-2)? En wil je dan ook nog de ruststand kunnen doen? Wil je het hele EK of alleen de groep van NL of BE?
Je meot duidelijk vertellen wat jue wilt hebben en dan met name hoe je de poule wilt spelen.
Elwin
?Onbekende gebruiker
11-05-2004 15:34
Ok, wat jij wilt:
-Alle wedstrijden in de poules, daaruit moeten alle finale wedstrijden worden gegenereerd.
- Mensen moeten de standen van alle poule wedstrijden doorgeven.
- Je krijgt punten voor een goeie voorspelling (winnaar, verliezer of gelijk)
- Je krijgt bonus punt voor ieder doelpunt aantal dat je goed hebt per team
(stel het is 2-0 geworden en ik heb 2-1 voorspelt dan krijg ik even goed bonuspunten voor die eerste 2)
- Bij een exact goed voorspelde uitslag gaan de punten + bonuspunten * 2
- Admin systeem om de uitslagen in te vullen en users aan te maken.
- Ranking pagina, met daarop de scoren en hoe mensen daaraan zijn gekomen
Ik denk dat we er zo globaal ongeveer wel zijn, als ik zo snel ff wat business-rules moet verzinnen
Hee.. flapdrol zeg je maar tegen je baas als die op het punt staat je salaris over te maken... alhoewel ik aan het niveau van je reacties eerder opmaak dat je het tegen je vader moet zeggen als je je zakgeld krijgt.