Door
Chantal de Jong
op 12-10-2016 17:31
gewijzigd op 16-10-2016 11:18
4.506 views
Dag forum bezoekers,
Ik heb jullie hulp nodig. Er is iets mis gegaan bij mijn website www.wilma-arts-coaching.nl Waarschijnlijk er iets gewijzigd in de php code van de website waardoor hij nu uit de lucht is en ook het inlogscherm www.wilma-arts-coaching.nl/wp-admin is niet meer aan te roepen.
Ik heb geen idee waar ik de oplossing moet zoeken en hoe ik het op moet lossen. Mijn hostingprovider heeft geen back up beschikbaar.
Ik zou zeggen, upload die .htaccess met de genoemde inhoud eens. En als het goed is, dan zie je in plaats van een lege pagina een duidelijkere foutmelding.
Ik vermoed dat er een fout in de theme zit. Ik neem aan dat je geen illegale theme hebt geinstalleerd, waar je normaal geld voor moet betalen. Die staan namelijk vaak bekend om problemen te geven.
Je kan met je FTP-programma gewoon je .htaccess bestand downloaden, en de code bovenin plaatsen. Daarna upload je het gewijzigde bestand weer terug naar je webhosting.
Ik krijg de volgende melding als ik hem probeer te openen
550 /webspace/.htaccess: Permission denied. Please contact your web hosting service provider for assistance.