Hallo allemaal,

Mijn php mail script verzend naar alle adressen behalve Hotmail, live of outlook, kan iemand mij helpen?

<?php
header('Refresh: 5;url=http://...');
$name = $_POST['name'];
$message = $_POST['message'];
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
$formcontent = "
<html>
<head></head>
<body>
<p><b>Naam: </b>$name\n</p>
<p><b>Bericht: </b>$message \n<p>
\n
IP-adres van luisteraar of verzoek aanvrager: $ip </body>
</html>";
$recipient = "[email protected]"; "\r\n";
$from = "[email protected]"; "\r\n";
$subject = "Verzoek Radio Regenboog"; "\r\n";
$mailheader .= 'From: ' . $name . ' <' . $from . '>' . "\r\n";
$mailheader .= "BCC: ".($Bcc) . "\r\n";
$mailheader .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";
$mailheader .= "MIME-Version: 1.0\r\n";
$mailheader .= "X-Priority: 1\r\n";
$mailheader .= "X-Mailer: PHP". phpversion() ."\r\n";
mail($recipient, $subject, $formcontent, $mailheader) or die("Error!");
echo "Bedankt voor u verzoekje/reactie! Het wordt zo snel mogelijk door de live dj gedraaid.";
?>
Zie het voorbeeld op GitHub die we eerder gaven, en probeer eens die manier van includeren/require'n.
of regel 32,
of regels 24 en 25.
Die doen hetzelfde.

op regels 32 en 33 komen de variabelen uit de lucht vallen. voor nu moet je misschien regel 32 evel verwijderen en op regel 33 iets als $mail->Subject = 'test';
doen
Fatal error: Class 'SMTP' not found in /home/kl16281/domains/radioregenboog.com/public_html/class.phpmailer.php on line 1347
tja
autoloader weet wél waar de smpt-class woont
Volgens mij heb je maar de helft gekopieerd, en niet de hele zip-file met hele script vanaf GitHub.

Warning: stream_socket_enable_crypto(): SSL operation failed with code 1. OpenSSL Error messages: error:14090086:SSL routines:SSL3_GET_SERVER_CERTIFICATE:certificate verify failed in /home/kl16281/domains/radioregenboog.com/public_html/class.smtp.php on line 330
Message could not be sent.

Mailer Error: SMTP connect() failed. https://github.com/PHPMailer/PHPMailer/wiki/Troubleshooting
Je gebruikt nu wederom de SMTP van je eigen hosting, maar waarom niet die van je provider? Probeer dat in ieder geval eens. Dan kan je uitsluiten of deze nieuwe melding aan IDFNV ligt.

(IDFNV was vroeger DAHhosting, en die hadden hun technische zaken ook niet rijtje, ik hoop dat ze dat 10 jaar later nu wel hebben).
Kan je ook gebruiken, moet je wel wat andere settings gebruiken, maar die staan wederom in een apart voorbeeld in de download/Github. Je provider (kpn, xs4all, tele2 etc...) leveren ook een SMTP die je kan gebruiken.

Reageren