Ozzie sorry voor de late reactie, maar mensen die zoeken in een zoekbalk op straat naam bijvoorbeeld (of postcode of restaurant) en wordt daarna aangevuld. Dus ik zal een database moeten hebben met alle straatnamen, provincies, postcodes etc erin.. Bestellen niet, ze worden doorgestuurd naar de website van het restaurant
Als ik naar PostcodeAPI.nu kijk, zou je toch echt aan de hand van een postcode een straat tevoorschijn moeten kunnen toveren. Zelfs vice versa met enkel een adres.
En is automatisch aanvullen echt verplicht? Je kan ook na afloop dat je het invoerveld verlaat een controle doen op het adres, en bij een twijfel van het script de gebruiker een vraag stellen of hij/zijn niet straat X bedoelt.
Klopt, maar ik heb het ook andersom nodig. De gebruiker moet ook kunnen zoeken op adres, dus een straatnaam invoeren waar hij dan ook aangevuld moet worden.
>> Bestellen niet, ze worden doorgestuurd naar de website van het restaurant
Oké ... dan gaat mijn tip helaas niet op. De API van postcode.nl waarover jij eerder sprak (die 610 euro) is voor een webshop veel goedkoper, vroeger volgens mij zelfs gratis, maar nu iets van 30 euro. Maar goed ... je hebt dus geen webshop dus de vlieger gaat niet op.