Hallo

Via Bitifly heb ik een script gekocht, enkel na het installeren van deze script krijg ik deze fout meldingen aangezien ik geen verstand heb van PHP, JAVA, of andere programmering taal ben ik opzoek naar iemand die deze foutjes voor mij zou willen oplossen.

--------------------------------------

Warning: mysqli_connect(): (HY000/2002): Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2 "No such file or directory") in /home/u162001929/public_html/index.php on line 7

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 53

Warning: mysqli_fetch_row() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 53

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 59

Warning: mysqli_fetch_row() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 59

Warning: mysqli_query() expects parameter 1 to be mysqli, boolean given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 73

Warning: mysqli_fetch_assoc() expects parameter 1 to be mysqli_result, null given in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 75
Bjorn Louer op 16/11/2016 11:55:41

$Page is van de map page denk ik. Kan niet echt vinden waar dat naartoe lijd.

Zet dit eens bovenin je script:
<?php
ini_set('display_errors', 1); // 0 = uit, 1 = aan
error_reporting(E_ALL);
?>

Bjorn Louer op 16/11/2016 11:55:41

wat bedoel je met haakjes?

Zie mijn voorbeeld.
otice: Undefined index: enter in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 8
deze error krijg ik!
Ik zie nergens het woordje enter in je script.

Is het script niet verouderd en heb je nu een nieuwere php-versie?
Heb mijn php geupdate naar versie 5.6 omdat dat moest las ik net.
verder zie ik meer meldingen opeens.
Na het updaten van mijn php versie
-----------------
Notice: Undefined variable: LOADER in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 183

Notice: Undefined variable: DRAW in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 185

Notice: Undefined variable: WOW in /home/u162001929/public_html/resource/page/home.php on line 185
Dat zijn blijkbaar niet bestaande variabelen zo te zien.
Oke!
Maar de grote vraag is nu hoe los ik deze problemen op ik heb je een prive bericht gestuurd
Het hele zaakje zoals ik het hier zie stinkt naar register_globals. Als dat het geval is heb je nog een hoop werk te doen.
Ofwel dat, of de topicstarter heeft niet alle code/configuratie overgenomen (of gewijzigd) bij de overzetting, of er kan niet geschreven worden naar een bestand, of er kan niet gecommuniceerd worden met een externe partij/service of... en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Er kunnen legio redenen zijn waarom iets niet werkt.

Is er documentatie bij deze software, en heb je bij de installatie/overzetting de juiste stappen doorlopen? Voldoet de (nieuwe?) omgeving aan de minimale systeemeisen voor deze software?
Et cetera.

Wat ik een beetje opmaak uit het bovenstaande verhaal is "Eerst werkte het wel, toen heb ik iets veranderd, en nu werkt het niet meer".
Bjorn Louer op 16/11/2016 12:14:39

Oke!
Maar de grote vraag is nu hoe los ik deze problemen op ik heb je een prive bericht gestuurd

Niet iedereen stelt zomaar een PM op prijs als er hulp in een topic wordt gevraagd, tenzij het is afgesproken onder elkaar.

Waarschijnlijk zag je op je vorige PHP versie die notices niet omdat ze waarschijnlijk onderdrukt werken. Notices zijn vaak missende variabelen of onduidelijkheden in je PHP script, waarover PHP je informeert. Je script zal niet stoppen, maar gewoon doorlopen en de fout wordt genegeerd.
Nou ik heb het script gekocht op bitifly het is een bitcoin doubler script. Ik weet niet of ik links van websites mag posten maar daar werkt het op! ik heb inderdaad uitleg erbij gekregen en heb deze stappen volledig goed doorgenomen. Dus ik snap verder niet echt wat ik fout doe. Maar goed dit zal vast opgelost worden.

Reageren