Ik heb een website laten maken door een NL bedrijf die als tussen persoon werkte deze is hier ondertussen mee gestopt. en uit eindelijk de gene die de website heeft gebouwd woont in India.
Ik heb ondertussen rechtsreeks contact maar dit loopt stoef en betaal geld en lost het probleem niet op dus zal het anders moeten oplossen want heb er een hoop tijd en geld al in zitten en de site was af maar heb toe geen back-up gemaakt het heeft dus wel gewerkt!.

mijn probleem is met de integreerde ckeditor en kcfinder.

Ik kan de pagina's zelf hier mee beheren en dit heb allemaal gewerkt maar nu kan ik nog wel de teksten veranderen maar als ik een afbeelding wil uploaden of wil invoegen krijg ik de melding geen toegang tot de server nu zijn we al bezig geweest met de rechten 777 of 755 dit moet volgen mij allemaal goed staan.

en toch werkt het niet!
Kan iemand dit voor mij oplossen of wel ligt samen ben wel een leek op dit gebied, zie afbeelding
deze kan ik U mailen zie dat het hier niet geplaats kan worden!

Zou je je bericht aan willen passen, en je titel willen voorzien van je vraag- of probleemstelling?
Alvast bedankt!
frank heb de afbeelding in een map op mijn server staan waar haal ik nu de bb code vandaan
Je kan een foto op bijvoorbeeld Tinypic uploaden, en dan tussen de img-tags zetten, via de beschrijving waar Frank naar linkt.
en toch werkt het niet!
Kan iemand dit voor mij oplossen of wel ligt samen ben wel een leek op dit gebied, zie afbeelding

deze kan ik U mailen zie dat het hier niet geplaats kan worden!

Heb je de configuratie van je CKeditor al aangepast?

Je hoeft jezelf niet te quoten in dit topic hoor. Onderaan dit topic kan je gewoon reageren.
sorry jongens eerste keer en een leek zo als je kunt zien.
Geeft niks... ;-)
waar ga ik dit vinden ik heb div. bestanden ge edit en heb al heel wat zitten lezen maar het meeste eindigt in het engels dat is niet mijn sterkste punt
Ik vermoed ckfinder/config.php of iets in die trant.
In mijn geval (oudere versie) staan daar de instellingen m.b.t. de mappen waarnaar geupload moet worden.

Maar werkte het eerst wel?

Reageren