Door
chris Bosmans
op 02-12-2016 22:19
gewijzigd op 02-12-2016 22:46
1.844 views
ik weet niet of dit mogelijk is ik vind niets terug op het internet
onderstaande code toont een lijst met categorieën
nu wil ik dat de response toont op een anker plaats in de pagina. maar dit lukt niet
meestal werk ik via de Get functie dat ik terug ophaal bij pagina reload.
dit zou ook mogen maar dan moet de reload automatisch ook naar die #favorieten moeten gaan.
<?php
$query= mysqli_query($link,"SELECT DISTINCT cat_naam,cat_id FROM categorie ORDER BY cat_naam ASC");
while ($row = mysqli_fetch_array($query))
{
$link = ucfirst(htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_naam'])));
$cat_id = htmlspecialchars(stripslashes($row['cat_id']));
echo "<a href='#favorieten?Cat_ID=".$cat_id."' >".$link."</a>  | ";
}
?>
Dan vermoed ik dat die frame door je hosting wordt aangemaakt, waar jij je domein hebt aangevraagd. Het beste is gewoon om dit via DNS te regelen. Dan heb je een directe koppeling tussen domein en server.
Ik zou in ieder geval aan myds.me vragen of ze een virtual host aanbieden, zodat je via de DNS bij je domeinprovider naar hun IP-adres kan verwijzen via een A en e.v.t AAAA record.
Over je probleem, die trailing-slash aan het eind hoort niet in je URL. Geen idee waar die vandaan komt. Misschien doe je iets in .htaccess om die erbij te schrijven? Als ik die weghaal: www.boscup.myds.me/boscup#favorieten
Dan kom ik bij Portfolio uit. Dus hij scrollt al wel.
Ariën de scroll werkt daar zit het probleem niet echt
het is gewoon het volgende elke categorie heeft een ID code (in de sql DB)
die code heb ik nodig om mijn favo te tonen (de 4 is voor winkels en hij toont mijn winkels onder de catergorie
normaal gebruik ik een index.php?catid=....
en dan met de _get[] haal ik die catid op en kan ik de sql gegevens ophalen
maar als ik de pagina herlaad blijft hij op de bovenkant van de pagina hangen (foto) en scroll hij niet automatisch naar de sectie favo..
dus wou ik een manier vinden om via de Href de id code op te halen en dat de pagina niet verandert van plaats
Toevoeging op 03/12/2016 00:16:48:
- Ariën - op 03/12/2016 00:05:35
Ik zou in ieder geval aan myds.me vragen of ze een virtual host aanbieden, zodat je via de DNS bij je domeinprovider naar hun IP-adres kan verwijzen via een A en e.v.t AAAA record.
myds is van mij synology ik zal eens uitzoeken of dit nog anders gaat.