Door
- Rob -
op 03-12-2016 12:32
gewijzigd op 03-12-2016 12:33
5.198 views
Hallo!
Ik had een vraag, hoe kan ik netzo als wordpress de config instellen met een form? Dat je gegevens invoert, zoals language, database-naam, wachtwoord, database-host en tabelprefix. Als jullie weten waar ik dit kan vinden kan je ook een link sturen, of gewoon een bericht met de info. Alvast bedankt!
Maar die staat er al, maar dan staat het er dubbel bij de 2e function want daar is fileName dus config.ini en daarachter staat dat er nog een keer? EN bij de 1e functie ook?
Gewoon de twee functies opnieuw overnemen van Stackoverflow. Dan je array en bestandsnaam meegeven aan de aanroep van write_php_ini() meegeven, en je hebt na uitvoer als alles goed is een verse nieuwe php.ini.
Probeer maar, laat maar even zien.
Als het echt niet lukt, open ik mijn code editor wel.
Dat kan, maar als die beveiliging 'breekt' dan heb je een probleem. Een niveau hoger plaatsen is defintiever en veiliger. Ik zie een bestand buiten de webroot niet opeens naar de webroot verhuizen.
Jamie, niet lullig bedoeld, en ook niet persoonlijk, maar misschien wil je je post herzien als je weer nuchter bent? Ik mis een beetje het constructieve deel van je antwoord.