Hallo gebruikers!

Ik heb een klein probleem met mijn conversatie systeem. Het aanmaken en het overzicht van de conversaties zijn prima. Maar als ik de conversatie wil bekijken, wordt het bericht 'afgesneden'. Als het bericht aan 1 stuk door is getypt dan wordt (als de pagina is afgelopen) het bericht dus afgesneden. ik kan het niet echt beter uitleggen, dus ik heb voor jullie een account aangemaakt op mijn test site. https://www.beta.novarabank.eu Gebruikersnaam: gebruiker en het wachtwoord is: Test12345
Als je bent ingelogd kun je rechtsboven op je naam (gebruiker) drukken en vervolgens op conversaties. Als u dan een nieuwe coversatie aanmaakt kunt u bij titel en leden gewoon wat invullen. Bij bericht moet u langer dan 2 regels typen (zodat u kan zien dat het wordt afgesneden) vervolgens kunt u op bekijk deze conversatie drukken waar uw titel van de conversatie bijstaat. Dan ziet u dat het bericht wordt afgesneden. Zelf weet ik niet waar het probleem ligt. Ligt het aan de CSS? Aan mijn code?

<div class="box-body no-padding">
			  <style>
			  </style>
			  <div id="test" class="mailbox-read-info">
			   <h3 style="font-weight: bold; margin-left: 10px !important;"><?= $data['title'] ?></h3>
			  <?php
				foreach ($berichten as $value)
				{
				?>
              <div class="mailbox-read-info">

<h3 style="font-size: 11pt;">Geplaatst door <a href="/profiel/<?= $user->idToUsername($value['from_user']) ?>"><b><?= $user->idToUsername($value['from_user']) ?></b></a>
                  <span class="mailbox-read-time pull-right">Op <?= date("d-m-Y", $value['timestamp']) ?> om <?= date("H:i", $value['timestamp']) ?></span></h3>

</div>
              <div class="mailbox-read-message">
                <?= $value['message'] ?>
              </div><hr>
			  <?php
				}
			  ?>
              <!-- /.mailbox-read-message -->
            </div>
			<?php
			if ($data['closed'] == 0 || $user->isAdmin($_SESSION["habbonaam"]) === true)
	{
	?>
		<form style="margin-bottom: 10px; float: left; margin-top: 10px; margin-left: 10px; margin-right: 10px;" action="<?= $_SERVER["REQUEST_URI"] ?>" method="post">
			<textarea name="message" id="message" cols="80" rows="10" placeholder="Vul hier je bericht in."></textarea>
			<div class="t-a-right">
				<button style="margin-top: 5px;" type="submit" class="btn btn-primary btn-cons flex-bg message-submit">Reactie toevoegen</button>
			</div>
			<script>
				CKEDITOR.replace( 'message', {
					height: 150,
					contentsCss: [ 'https://cdn.ckeditor.com/4.6.1/full-all/contents.css', 'https://sdk.ckeditor.com/samples/assets/css/classic.css' ]
				} );
			</script>
		</form>

<form style="float: right; margin-top: 10px; margin-right: 25px; margin-bottom: 10px;" action="<?= $_SERVER["REQUEST_URI"] ?>" method="post">
					<input type="hidden" name="leave_conversation" id="leave_conversation" value="<?= $_SESSION['ID'] ?>" />
					<button type="submit" class="btn btn-primary btn-cons flex-bg message-submit">Ik wil deze conversatie verlaten</button>
				</form>
	<?php
	}
	else
	{
		?>
		<span>Deze conversatie is gesloten. Hierop reageren is niet mogelijk.</span>
		<?php
	}
	?>
            <!-- /.box-footer -->
          </div>

Alvast bedankt voor de reacties!
Met TinyMCE kan je prima UBB-codes gebruiken als plugin. Dan heb je ook een mooie editor, en alles gaat ook letterlijk als UBB-code over de lijn, en niet als schadelijke HTML.
TinyMCE werkt! Niceee :D Kan ik ergens de taal veranderen zodat het nederlands wordt? Soms zitten er vaak 'noobs' die niks snappen of mensen die nog geen engels kunnen.
Bij tinymce kan ik nergens bv. een nummering vinden
Verklaar je nader?
Ik heb tinymce geïnstalleerd. Maar zoals bij de site van tinymce staat er geen "Format", "Table", "Tools"
Genummerde lijsten bedoel je? Zou vast wel ergens kunnen, misschien iets wat je moet enablen.
Waar kan ik dit enablen? EN ja dat bedoel ik

[size=xsmall]Toevoeging op 07/01/2017 22:12:08:[/size]

Ik heb het al gevonden ;) thanks

[size=xsmall]Toevoeging op 07/01/2017 22:18:27:[/size]

Harstikke bedankt iedereen voor hun moeite! Na al die uren is het dus eindelijk gelukt! En met een mooi resultaat ;D Zelf wil ook ook jullie meningen over het layout van de conversaties. Maar hier ga ik dan een ander topic over maken ;D

Reageren