Ben bezig met een soort webshop.
Heb een scriptje gemaakt om alle aanbiedingen weer te geven.
Onder elk item wil ik extra informatie laten zien na het klikken van de meer info button.
Als ik bij product 1 op meer info klik komt eronder meer info.
Als ik bij product 2 op meer info klik komt onder product 1 meer info over product 1.
Dit is uiteraard niet de bedoeling, ik denk dat de oplossing ligt in het product id die als hidden veld in het formulier zit.
Kan iemand mij op weg helpen? Hieronder een deel van het scriptje die alle informatie uit een mysql database haalt.
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
het script in de 'onClick' attribute staat binnen " "
zoals je hier ziet in je vorige stukje code, staat onclick="document.getElementById(" hier zie stopt de 'onclick'.
Daarom gebruiken we verschillende 'quotes' om dit te voorkomen, aangezien je met php echo'd kun je de enkele quote 'escapen' door \ ervoor te zetten.
Je eerste stukje code was beter, je hoeft alleen de $i toe te voegen:
>> p.s. ozzie heeft aangegeven dat hij het niet getest heeft, dus let altijd op de quotes
Ik had het inderdaad niet getest ... maar die quotes heb ik waarschijnlijk zelf kapotgemaakt (oeps). Ik dacht dat die verkeerd stonden en had ze gelijk maar even aangepast. Niet slim dus :-) Mijn excuses.
Hopelijk werkt het na de correctie van Dennis nu wel.
Dennis bedankt, ik ga het gelijk even proberen.
Ik had niet in de gaten dat dat overal telt wat betreft de quotes.
Is niet jou schuld Ozzie ik had het zoiezo verkeerd.
Laat zo weten of het is gelukt
[size=xsmall]Toevoeging op 21/03/2017 12:16:12:[/size]
>> p.s. ozzie heeft aangegeven dat hij het niet getest heeft, dus let altijd op de quotes
Ik had het inderdaad niet getest ... maar die quotes heb ik waarschijnlijk zelf kapotgemaakt (oeps). Ik dacht dat die verkeerd stonden en had ze gelijk maar even aangepast. Niet slim dus :-) Mijn excuses.
Hopelijk werkt het na de correctie van Dennis nu wel.
Hi Ozzie, ik hoop dat je dit ook niet verkeerd op pakte..
Ik probeer meer aan te geven dat je altijd zelf je quotes in de gaten moet houden, zelfs als je copy-paste van een ander :)
Niet iedereen heeft een kant en klare copy van iemand z'n project ;D
>> Hi Ozzie, ik hoop dat je dit ook niet verkeerd op pakte..
Nee hoor ;-)
Ik had zijn code in het antwoordveld geplakt en dan zie je geen kleurtjes meer. Ik dacht waarom gebruikt ie daar nu zomaar ineens ge-escapte single quotes ... gelijk maar even aanpassen naar dubbele quotes. Njah ... dat pakte dus niet goed uit :D Ik zag al aan zijn reactie wat er mis was, en jij had het gelukkig daarna goed hersteld. Dus het was een goed staaltje teamwork :)
Nou is het mooi gelukt maar ik wil dat bij het verschijnen van de extra info een X tevoorschijn komt waar je op kan drukken om het weer te laten verdwijnen.
Het is mij gelukt alleen wil ik niet dat de X er gelijk al staat maar pas verschijnt na het klikken op de meer info button hoe krijg ik dat voor elkaar ik heb het nou zo: