Momenteel ben ik met een website bezig die vaak in de achtergrond gegevens ophaalt, dit doe ik met jQuery.get en jQuery.post.
Het enige nadeel daarvan vind ik dat dat zichtbaar is in het console, voor mijzelf natuurlijk super handig maar ik vind het een beetje slordig overkomen.
Dus mijn vraag is: Is er een manier waardoor ik deze data op kan halen zonder dat dit zichtbaar is in het console?
Waarom zou je dit willen? Als er verder geen foutmeldingen komen zou je console als schoner zijn dan veel andere websites. Verder kijkt bijna niemand in de console, dus om hier veel moeite in te steken betwijfel ik..
Edit:
Het is je eigen keus dat je gebruik wilt maken van jQuery, je zal dus dan ook moeten accepteren wat er nog meer bij komt kijken zoals console.log. Anders zou je zelf een functie moeten schrijven met de zelfde techniek als jQuery.get/post.
Dan haal je toch die console.log eruit? ;-)
Geef anders toch eens voorbeeld met wat je anders bedoelt. Want ik heb meer het idee dat er ergens verwarring is in de communicatie.
Ik weet niet waar er naar gekeken wordt, maar ik zie in de console geen meldingen verschijnen als ik een jQuery.get gebruik. Wel netjes een request die plaatsvindt. Maar dat noem ik nou niet bepaald 'verontreiniging' van het dataverkeer.