Door
Harry H Arends
op 17-07-2017 19:50
gewijzigd op 17-07-2017 19:51
5.963 views
Binnen mijn script gebruik ik deze sql opdracht om alle regels uit een tabel te lezen.
<?php
$sqlCombination = "
SELECT person.*, horse.*, 2010Combination.*
FROM FEIPerson AS person
INNER
JOIN 2010Combination ON person.fei_id = 2010Combination.personFEIid
INNER
JOIN FEIHorse horse ON horse.fei_id = 2010Combination.horseFEIid
GROUP
BY 2010Combination.personFEIid
ORDER
BY person.competing_for_country, 2010Combination.compNumber ASC";
?>
En dit is het stukje script dat ik gebruik om o.a. het aantal regels te weten te komen:
In $numberCombination komt dan het aantal regels te staan, echter deze waarde is foutief.
Kijkend met PHPMYADMIN op de webserver staan in de tabel 3 regels terwijl de waarde in $numberCombination 1 is.
Waar kan dit verschil vandaan komen aangezien ik geen enkele WHERE clausule in de sql opdracht heb staan.
Dat bedoel ik dus, je voert de query onnodig twee keer uit op lijn 13 en 20.
Die hele if-statement (lijn 20) is niet nodig omdat je al je resource hebt uit $Result
Nog steeds draai je een query voor het land apart. Waarom eigenlijk? Dit moet je gewoon bij de hoofdquery joinen. Daarbij is de logica voor het uitvoeren van de query een beetje wazig, en wordt dit maar half doorgevoerd.
Nog steeds draai je een query voor het land apart. Waarom eigenlijk? Dit moet je gewoon bij de hoofdquery joinen. Daarbij is de logica voor het uitvoeren van de query een beetje wazig, en wordt dit maar half doorgevoerd.
Kun jij mij dan precies uitleggen hoe ik dat in de hoofd query inpas.
Ik heb nanelijk geen idee hoe dat vorm moet krijgen.??