Door
Arthur Nolles
op 19-07-2017 18:05
gewijzigd op 20-07-2017 11:33
7.692 views
Ik heb het bedrag naar 300 euro verhoogd.
Ik heb een website waar dagelijks artikelen op verschijnen en die mensen dagelijks een mail stuurt. Nu ben ik op zoek naar een freelancer die mij - voor een redelijke prijs ik denk aan 150 euro - wil helpen en een app wil maken voor Android en de iPhone. En indien mogelijk ook voor windows. Daar moeten de artikelen in komen te staan. Een voorbeeld is de nu.nl app, maar minder complex.
Je hebt een titel met plaatje, klik je daarop kom je bij het artikel met een grotere foto erboven. Klinkt simpel toch.
Dit is niet voor een bedrijf, dit is voor mij persoonlijk, vandaar ook de prijs. De app zal ook geupdate moeten worden, dus als je goed werk levert kan dat tot meer leiden. Voorwaarde is dat je de code wel aan mij geeft.
Mocht je geinteresseerd zijn, stuur een mailtje naar [email protected]
Maar dat is het niet. Je maakt niet zomaar 'even' een app. Ik vrees dat je voor een prijs van 150 euro niemand zult vinden die dit voor je gaat maken ... maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
Oke, ik snap het. Daarom stelde ik voor om het met phonegap te doen, die hebben allerlei handige plugins. Dat wat ik simpel noemde was niet het werk, anders zou ik het zelf doen. Ik bedoelde dat het een simpele app moet worden.
[quote="Ozzie PHP op 19/07/2017 18:10:37"]
>> Klinkt simpel toch.
Maar dat is het niet. Je maakt niet zomaar 'even' een app.
Correctie, je maakt niet zomaar 'even' drie apps.
voor Android, Iphone en Windows zijn drie totaal verschillende Apps nodig.
[/quote]
Maar je hebt één source project, voorzover ik kan zien. Je moet ze wel voor alle drie de platformen compileren. Maar dat is iets wat zo gedaan is.
Daarom vraag ik dus om een phonegap developer. Nogmaals, wat ik simpel noemde was niet het werk, anders zou ik het zelf doen. Ik bedoelde dat het een simpele app moet worden.
Een gemiddeld iemand zal er ongeveer 50 euro voor vragen per uur. Dan is 150 euro een niet-reëel bedrag. Want een app bouw je niet in een uurtje of drie. Als je serieus werk wilt verwachten dan moet je vele meer geld neerleggen. Minimaal 1000 euro.
Of er moet een student zijn die iets wilt maken om zijn portfolio uit te breiden, maar dan moet je er ook echt tegen aan lopen.