Hallo,

Ik zie hier:
https://stackoverflow.com/questions/38909766/list-of-all-country-languages-for-dropdown-select-menu-html-form

2 letter iso codes worden hier gebruikt. Ik zoek 3 letter iso codes, omdat 2 letter iso codes niet altijd uniek zijn. In andere tabellen in mijn database gebruik ik namelijk 3 letters iso codes, die stabiel en wel uniek zijn.

Ik wil dus een dropdown met alle talen van de wereld. Ik kan wel de landnamen gebruiken, maar zoek echt de taalnamen. Weet iemand, waar ik die vandaan kan halen?

groet

Daniel
- Ariën - op 03/08/2017 09:23:19

Hoe oud is je PhpMyAdmin?
Zelf gebruik ik HeidiSQL. Ik geloof dat die direct mysql aanroept, of probeer het eens via de commandline.
Deze is onderdeel van de hosting manager van mijn provider (YourHosting).
Informatie over de server is te vinden op.
Misscien heb je daar wat aan.

phpMyAdmin is soms erg bokkig. Welke versie is dit, als je dat kan zien?

- Ariën - op 05/08/2017 11:09:07

phpMyAdmin is soms erg bokkig. Welke versie is dit, als je dat kan zien?

Als ik de Help/Docu bekijk versie 3.4.11.1

Wow.....

Released 2012-08-12

Vraag je hosting of ze snel willen overstappen op een recentere. Of installeer zelf phpMyAdmin of een dergelijke tool.

- Ariën - op 05/08/2017 12:32:00

Wow.....

Released 2012-08-12

Vraag je hosting of ze snel willen overstappen op een recentere. Of installeer zelf phpMyAdmin of een dergelijke tool.

De laatste versie [4.7.3] binnen mijn website gezet en dus niet meer van de YourHosting HostManager afhankelijk .

Mooi dat je het zelf geinstalleerd hebt.
Ik neem aan dat je dit ook hebt doorgespeeld naar je hosting. Want anders blijven ze achterlopen.

Reageren