Soms ga je aan jezelf twijfelen :-)
Maar deze opdracht print 1 lange lijn
while($row = $result->fetch_assoc()){
    $rawdata[] = $row;
    $i++;

echo htmlspecialchars($row['fei_id']). '\r\n' ;
}
i.p.v. alles onder elkaar. M.a.w. de \r\n wordt niet uitgevoerd. Ook niet als deze tussen "" staat.
Wat zie ik verkeerd??
Harry H Arends op 15/08/2017 12:11:19
maar goed ik heb de test aan het werk

Simpelweg omdat iets werkt maakt het nog niet correct (meestal lijkt het enkel te werken). Je drukt waarden af tussen de </head> en de <body> tag. Het is dan nogal onvoorspelbaar of dat juist (of uberhaupt) wordt weergegeven.
Thomas van den Heuvel op 15/08/2017 15:31:53

[quote="Harry H Arends op 15/08/2017 12:11:19"]maar goed ik heb de test aan het werk

Simpelweg omdat iets werkt maakt het nog niet correct (meestal lijkt het enkel te werken). Je drukt waarden af tussen de </head> en de <body> tag. Het is dan nogal onvoorspelbaar of dat juist (of uberhaupt) wordt weergegeven.
[/quote]Waar hoort de datalist tag dan thuis??

Ik zou datalist in de ijskast bewaren. Tenzij je Apple-gebruikers en Opera-fans het lastig wilt maken.

Als het wel wilt gebruiken om ermee te experimenten, dan hoort het uiteraard in de body, omdat het zichtbare inhoud van je website is.
Harry, kijk eens in de broncode van de link die ik heb gegeven.
Adoptive Solution op 15/08/2017 16:02:16

Dat zal nooit werken, je hebt een select element binnen een datalist.
- Ariën - op 15/08/2017 15:57:53

Ik zou datalist in de ijskast bewaren. Tenzij je Apple-gebruikers en Opera-fans het lastig wilt maken.

Als het wel wilt gebruiken om ermee te experimenten, dan hoort het uiteraard in de body, omdat het zichtbare inhoud van je website is.

Ik heb geen Aple gebruikers binnen de organisatie
Harry H Arends op 15/08/2017 16:09:17

[quote="Adoptive Solution op 15/08/2017 16:02:16"]

Dat zal nooit werken, je hebt een select element binnen een datalist.
- Ariën - op 15/08/2017 15:57:53

Ik heb geen Aple gebruikers binnen de organisatie
[/quote]
Zeg nooit 'nooit'. Maar persoonlijk zou ik geen elementen en functies gebruiken die niet door alle recente browsers ondersteund worden. Dan gebruik ik het liefste de autocomplete van jQueryUI die zelfs te stylen is omdat het om een list-element gaan.

Die gebruik ikzelf ook, en met plezier.
Peter K op 15/08/2017 16:59:25

Persoonlijk zou ik gaan voor deze variant:
https://jqueryui.com/autocomplete/

Wordt ondersteund door alle browsers, is gratis en wordt ook nog eens up to date gehouden!
Dat is java en daar heb ik helemaal geen kass van gegeten.
Hoe krijg ik b.v. een mysql resultaat in een var??

Reageren