Op de site die ik aan het bouwen ben komen een aantal pagina's die niet met een smartphone bekeken mogen worden. dit zijn pagina's met formulieren om gegevns in te voeren / aan te passen.
Heeft iemand dit probleem als eens gehad en opgelost??
Op de site die ik aan het bouwen ben komen een aantal pagina's die niet met een smartphone bekeken mogen worden. dit zijn pagina's met formulieren om gegevns in te voeren / aan te passen.
Het klinkt een beetje alsof je een auto aan het ontwerpen bent zonder stuur.
Je zoekt nu naar de beste manier om ervoor te zorgen dat je gebruikers alleen op rechte stukken weg gaan rijden.
Is het niet beter om ervoor te zorgen dat de pagina's met formulieren ook gewoon op mobiel te gebruiken zijn?
Wat zou een reden zijn dat je dit niet met een smartphone zou mogen doen? Ik kan niets bedenken.
Ben,
Omdat het niet de bedoeling is dat medewerkers vanaf een telefoon dingen in de wedstrijd database aan gaan passen. bij 20+ variabelen is de kans op fouten te groot.
[size=xsmall]Toevoeging op 22/08/2017 13:53:26:[/size]
Elmar vH op 22/08/2017 13:44:59
en dan te bedenken dat vrijwel 99% een mobiel / tablet gebruikt en bijna niemand meer achter een computer zit.
OT: Phphulp loopt zelf ook enorm achter de feiten aan :P
Zie mijn antwoord hierboven.
Ikzelf gebruik mijn telefoon om te bellen, heb dus ook geen smart phone ;-)
Ik weet niet om welke sport het gaat, maar het lijkt me nu jĂșist iets om met je telefoon te doen: direct na (of tijdens) de wedstrijd de score/tussenstand insturen. En niet wachten tot je thuis een pc opgestart hebt.
Bij hockey wordt door de ene coach een digitaal wedstrijd formulier ingevuld.
Andere coach kan dat formulier vervolgens zien en accorderen.
Als je te veel parameters in moet vullen, dan vraag je of te veel info, of je formulier zit niet overzichtelijk genoeg in elkaar.
>> Omdat het niet de bedoeling is dat medewerkers vanaf een telefoon dingen in de wedstrijd database aan gaan passen. bij 20+ variabelen is de kans op fouten te groot.
Misschien wordt het tijd om eens in de wedstrijdwereld mee te gaan lopen, dit is juist erg gebruikelijk.