Door
Dayne Tersluijsen
op 12-09-2017 13:38
gewijzigd op 12-09-2017 15:15
5.150 views
Ik probeer voor mijn stage al een tijdje een programma in elkaar te zetten en ben hier nu bijna mee klaar. helaas gaat dit op het moment niet zeer veel verder vanwege iets waarop ik gestuit ben. Mijn probleem is dat wanneer ik op pas aan klik op het formulier hij het niet in de database aanpast. als ik de sql code zelf in phpmyadmin run dan werkt hij wel maar niet wanneer ik hem in mijn php code probeer. graag zou ik hierbij wat hulp krijgen.
Her probleem is dat mijn pagina direct terugschiet naar de main pagina. dus ik kan hem alleen buiten de if loop zetten. de print_r moet ik nog proberen Array ( [Datum] => 03-10-2017 [Voor0900] => Arnold Lammerts [Na0900] => Arnold Lammerts [Pasaan] => Pas aan ) geeft the printr aan
Dit heb ik gedaan. maar er gebeurt niets anders dan normaal. ik denk dat hij terug schiet omdat deze code in een andere if loop staat. maar als ik nu naar de site ga dan krijg ik wel dat hij de variabelen niet kent omdat deze nog ingegeven moeten worden
if($value == 1)
{ om dat het drie verschillende tables zijn moet de user een keuze maken. hiervoor heb ik het met een form gedaan wat een id achterlaat die beslist welke data je te zien krijgt Woah wacht effe. krijg in een keer een niewe error. Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function format() on boolean in C:\xampp\htdocs\ProdyneP\Modules\Welcome.php:200 Stack trace: #0 {main} thrown in C:\xampp\htdocs\ProdyneP\Modules\Welcome.php on line 200