Hallo

op infgc.tk/~17h_rubene/ staat mijn allereerste website online. Ben een nieuweling in html en css maar wil graag leren. Zijn er nog mensen met tips/tricks verbeterpuntjes? pagina's zijn nog niet beschikbaar. Of is er iemand die me met dit project wil helpen? ik hoop het!

Ruben
Ik zie hier in Chrome op mijn smartphone een witte pagina.
- Ariën - op 28/01/2018 17:48:23

Ik zie hier in Chrome op mijn smartphone een witte pagina.

Idd nog niet mobiel compatibel
Voor zover ik kan zien zit er geen enkele inhoud in je bestand.
- Ariën - op 28/01/2018 18:32:11

Voor zover ik kan zien zit er geen enkele inhoud in je bestand.

Op pc ook niet?
er moet geen www voor ofzo
Ik zit nu niet op een computer, maar er valt geen enkel spoortje HTML te bekennen, ook niet via online tooltjes.

Geef anders even de juiste link en zet deze tussen URL-tags. (zie 'Veelgestelde Vragen')
Nu zie ik het. Het ziet eruit als een standaard-template van de Bootstrap. Niet echt veel spannends dus. :P

Er mag wel wat kleur en stijl in, en het zou mooi zijn als de site responsive is, en dus netjes aanpast op telefoons en tablets.

Misschien een foto van Assen (reed ik net langs in de trein ;-) ) in grijstinten als header? En een mooi font en effect gebruiken in de header
Leuke ideeen maar ik weet niet hoe ik dat precies moet uitwerken helaas

[size=xsmall]Toevoeging op 28/01/2018 19:43:20:[/size]

maar ik ga mijn best doen
Maak eerst een schets ;-)
- Ariën - op 28/01/2018 19:47:33

Maak eerst een schets ;-)

Oke ik snap wat je bedoeld
ik ben hier echt geen prof in
ik doe dit net 2 maanden omdat ik graag met geschiedenis en computers bezig ben en dit vind ik wel erg leuk

ik ga zeker mijn best doen om er wat moois van te maken

dit heb ik voor ogen:
de grote foto weg
dan 3 blokken tekst met een border eromheen in het midden van het scherm. dit blokje moet niet al te groot en beschrijft een artikel (heb ik al geschreven) daaronder komt te staan lees meer en dan word je doorverwezen. hoe doe ik dit?

Reageren