Voor een website ben ik op zoek naar iemand die tegen betaling een script kan leveren
Werkzaamheden:
het maken van een emailformulier waarbij de antwoorden steeds bepalen wat de volgende vraag is. Zodat er geen onnodige vragen gesteld gaan worden.

Het script moet zo gemaakt worden dat ik later zelf meer vragen kan bijvoegen of kan verwijderen. Dus een duidelijk script met duidelijke aanwijzingen

Contractduur: eenmalig
Kennis van PHP, PHP 5, MySQL, Windows, HTML, CSS is een pre!
Indicatie van een beloning: Geef eens een prijs op

Overige informatie:
Contact via MSN of e-mail
Mag ik vragen waarom kennis van Windows een pre is?
(gewoon nieuwsgierig :) )
Sorry voor de late reactie. Kennis over windows is een pre omdat ik dan meer vertrouwen heb in het feit dat het gaat werken op de meeste gebruikte bestruringssysteem.

Er zijn mensen die liever niet via windows werken en dan een script aanbieden dat niet op windows werkt.
Maar verder niemand intresse in een betaalde opdracht?
Weetje dit soort oproepen staan regelmatig hier en ik heb in het begin van mijn carierre hier serieus gereageerd. Mijn eigen ervaring is dat het zonde van m'n tijd was/is en wellicht denken de overige forumposters er net zo over.
Dit forum biedt je de mogelijkheid dat je zelf aan de slag kan gaan en we je helpen waar je fout of vastloopt :-)
Het forum heet ook PHPhulp :-)

Suc6 met alles!!
Groet, lissy
Als ik een rekening van 35 euro per uur kan sturen wil ik het wel doen...
Mmm, ik vind dat van windows toch vreemd. Onder script versta ik persoonlijk het achterliggende backend van een pagina, dat wat dus niet voor de bling bling in de pagina zorgt. Het script zelf dus, moet alleen goed draaien op de webserver. De uitvoer, dus de HTML, die moet wekren met alle browsers. Maar dat lijkt mij nog het minste een punt, aangezien deze eigenlijk gelijk moet zijn aan de rest van de website, dus dat is echt zo'n punt waar je zelf vooral heel veel aan moet bijdragen.

Voor 20 euro per uur zou ik het achterliggende script kunnen maken, maar ik heb (gelukkig) geen windows (wel ervaring met) en als ik jouw was zou ik voor goedkopere mensen even op wat freelance-sites kijken. Daar zijn meer mensen die er echt op ingesteld zijn. :)
35 centjes per uur das een goudmijntje :P;) rofl
Eris schreef op 11.10.2005 17:12
Als ik een rekening van 35 euro per uur kan sturen wil ik het wel doen...

Wel Excl hee ;)
GRinnnnnnnnnnnnnn.... dan toch wel een nette bon mag ik hopen :-)
J.S. Coolen schreef op 06.10.2005 23:05

het maken van een emailformulier waarbij de antwoorden steeds bepalen wat de volgende vraag is. Zodat er geen onnodige vragen gesteld gaan worden.

Het script moet zo gemaakt worden dat ik later zelf meer vragen kan bijvoegen of kan verwijderen. Dus een duidelijk script met duidelijke aanwijzingen

Ik vat het niet helemaal wil je nou een FAQ of een email formulier?

Reageren