Hallo,
Weet iemand hoe je een eenvoudige bestaande blogfunctie in php zo om kunt aanpassen dat het laatst geposte bericht helemaal onderaan komt zo dat wanneer je de eerst geposte delete dat de opvolgende in datum als eerste te zien is. Dit is om een bestaand script naar een soort workshopscriptje om te bouwen, in volgorde van datum dus. Er zijn niet meer dan gemiddeld 6 blogposts nodig. Als iemand interesse heeft stuur ik de files.
Mijn pogingen draaiden uit op een omgekeerde nummering maar de posts zelf bleven waar ze stonden...
Groet, Mary
dank je voor je advies. Helaas kan een mens niet alles tegelijk. Er is gewoon zo veel...ik kan het gewoon niet meer bijhouden, al die ontwikkelingen. React, node, en Php schijnt nu ook al 'old school' te zijn, ik zou niet weten hoe je zonder kan!
In mijn ogen is PHP zeker niet old-skoel. En React en Node zijn juist helemaal in.
Maar het is net welke tool je nodig hebt, en waarvoor je het wilt gebruiken. Ikzelf vind het niet nodig om de view-laag te laten vervuilen met routers en business-layer. Maar dat is mijn mening.

Ikzelf gebruik wel NodeJS maar niet als volledige vervanger voor PHP, en dat zie ik de komende vele jaren zeker niet gebeuren. Een website met content voldoet prima aan PHP, MySQL en HTML/CSS en en vaak met wat JavaScript.
Ja dat bedoelde ik ook, dat het nu react en node moet zijn en php 'uit', maar ik geloof dat er ook hier sprake is van net wat in de mode is. Php over een paar jaar weer ultrahip.

Reageren