Misschien is dit ook een uitgelezen moment om de applicaties te onderwerpen aan een security audit want vaak zijn dit soort oude lappen code zo lek als een zeef.
Als je een offerte wilt, zul je toch wat meer info moeten geven. 2 websites, handgemaakt. Over hoeveel pagina's praten we dan? Zijn in alle pagina's koppelingen met database opgenomen, of is er 1 'centraal' bestand, waarin dat is geregeld.
Ben het met Ariën eens dat je het, met een klein beetje inspanning, prima zelf zou moeten kunnen.
En Thomas heeft helemaal gelijk met zijn opmerking over veiligheid. Wil je dat iemand dat ook gelijk meeneemt, als hij toch bezig is? Want dan zou het maar zo kunnen zijn dat je hele code herschreven moet worden.
Dank voor jullie reacties. Ik zal wat meer info geven.
Het betrefty 2 affiliate websites, daar was ooit goed geld mee te verdienen.
Inmiddels is dat niet meer het geval, maar de websites zijn me dierbaar, dus ik wil ze graag in de lucht houden.
De sites staan op:
- http://www.onestopwinkel.nl
- http://www.onestop-travel.nl
En jullie hebben helemaal gelijk: er zou gelijk ook naar de security moeten worden gekeken.
Destijds heeft Taco Vader er naar gekeken en de boel voor toen secure gemaakt.
Loop je echt op iets specifieks vast, of laat je het liever door iemand doen?
Als je de opbouw van MySQLi weet, is het ombouwen eigenlijk niet zo heel moeilijk.
En hoelang geleden is 'destijds' eigenlijk? Misschien zijn er andere vormen van veiligheid waarnaar gekeken moet worden.
Maar weet je zeker dat het nog verstandig is om het online te houden? Trekt het nog veel bezoekers?
Ikzelf had vroeger ook een site (Jongerenplace) die mij dierbaar was, vroeger erg in was, maar later weinig bezoekers meer trok. Uiteindelijk heb ik toch maar besloten om de stekker er (geleidelijk) uit te trekken. Onderhoud zou te veel tijd kosten, en ik kreeg ook opeens hordes spam op het forum. Plus dat ik geen zin meer had om voor die paar bezoekers nog die boel om te bouwen naar MySQLi.
Als je een offerte wilt, zul je toch wat meer info moeten geven. 2 websites, handgemaakt. Over hoeveel pagina's praten we dan? Zijn in alle pagina's koppelingen met database opgenomen, of is er 1 'centraal' bestand, waarin dat is geregeld.