Beste mensen,

Ik ga dit zo goed mogelijk verwoorden. Ik ben nu bezig met het maken van een domein checker, die is inmiddels werkende. Maar ik wil er nog een functie bij plaatsen namelijk dat als je bijv. (mediamarkt.) intypt dat je automatisch een rij krijgt zodra je een PUNT neerzet met domein namen die in de array staan. Dus bijvoorbeeld ik type in 'mediamarkt.' dan zie je 'mediamarkt.com, mediamarkt.nl, mediamarkt.net' en zodra ik 'mediamarkt.n' intype dat je alleen nog de domein namen ziet met de .nl en .net aan het einde. Ik hoop wat informatie hierover te krijgen en alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Koen Mooijman
Ik krijg er niks uit, het enige wat ik eruit krijg is wat er in de source: [ ] staat. dus search.php. Dus als ik search. intype krijg ik eronder inderdaad search.php. Dus hij triggered het wel na de punt en na minimaal 3 tekens. Maar alleen wat er in de source staat als tekst.
Koen M op 25/09/2018 15:45:40
Maar alleen wat er in de source staat als tekst.

search.php geeft de broncode terug? Is er lokaal dan wel een webserver actief die PHP ondersteunt?
Ik neem aan van wel, ik gebruik XAMPP namelijk en mijn domein checker werkt ook en die is geheel met PHP geprogrammeerd. Het erge is als ik ernaar zoek op internet is er niks over te vinden. Terwijl ik het al bij veel websites zie.

[size=xsmall]Toevoeging op 25/09/2018 16:30:55:[/size]

Laatmaar! ik heb hem jongens, Heel erg bedankt voor jullie hulp!
Wat was de oplossing? :-)
source: [ "google.com", "google.nl", "phphulp.nl" ], ik had daarvan dus
source: [ "search.php" ] van gemaakt maar je moest er blijkbaar source: "search.php" van te maken dus zonder de []. En daarna deed hij het gewoon.

Reageren