Beste Allemaal,

Ik ben hier geheel nieuw alhoewel ik al een paar jaartjes besta. De achterliggende jaren mijzelf het een en ander geleerd en vooral om goed te kijken hoe een ander het doet en dat toe te passen. Nu vindt ik het heerlijk om af en toe een website op een knullige manier in elkaar te zetten. En dat lukt redelijk.

Echter, nu lig ik voor mijn gevoel op de finishlijn zonder met een opgelucht gevoel en hoera stemming er over te stappen. Wat is er nu gaande?

Ik heb een website gebouwd voor Paul Salders die meer in hulpbehoevende middelen wil gaan doen. Dit is uit nood geboren daar ikzelf hiermee geconfronteerd ben geworden. Ik ben gewoon open, lees deze pagina maar: https://www.mikevandebeek.nl/index.php?pg=beperking

De website van Paul Salders is te vinden via: http://www.paulsalders.nl Als je vervolgens AANBOD in de bovenbalk aanklikt kom je op de AANBIEDINGSpagina welke is onderverdeeld. Klik je op de bovenste, dan zie AANBOD SCOOTMOBIELEN.

Ik kan de tekst invullen, een ID meegeven en prijs maar ik mis een popup schermpje waar ik de foto's die voor dat item zijn gemaakt kan Uploaden. Waar het is fout gegaan heb ik geen idee van. De website is ooit door een goede kennis van mij in elkaar gezet en ik ben er mee door gegaan. Vervolgens heeft ene meneer Beentjes mij heel kort even geholpen voor de onderverdeling.

Wie wil en kan mij hiermee helpen. Ik kan toegang geven tot de hostingpartij en DB zodat je aan de gang kan. Ik kan je ook een mail doen toekomen waarin ik meer duidelijk maak aan de hand van screenshots wat ik mis en wat er fout gaat. Op mijn eigen website werkt het wel, maar daar heb ik maar 1 pagina waar ik alles ingooi wat ik aanbied.

In afwachting en ik hoop oprecht dat er iemand zich aanbied.
hartelijke groet en een fijne dag verder.
Mike
Ariën, 2 vragen.
1. Hoe kan het zijn dat door één volledig download via FTP ebn daarna weer een volledige Upload via FTP ineens de DB niet meer naar behoren werkt.
2. Is er een mogelijkheid dat je mij hiermee wilt helpen? Het suist mij door eht hoofd, ligt niet aan jou want ik ben erg blij met de manier waarop je mij dingen laat doen. Het is een open vraag. Het meest erge is dat www.paulsalders.nl niet verder kan met het presenteren van de voorraad.
En jawel, NEE is ook een antwoord. Als het niet teveel wordt of een te hoog bedrag wil ik je daar erg graag een vergoeding voor geven. Hoor graag

[size=xsmall]Toevoeging op 06/10/2018 17:09:28:[/size]

Waar kan ik dit vinden?
example-file in de verse download van PLupload.
Ik zoek me suf.... en zie niets
1) Uploaden staat los van de database. Blijkbaar is er iets kapot gegaan in de code. Een kwestie van debuggen en code isoleren om erachter te komen. Check dus even je je error logs.

2) Helaas heb ik weinig tijd om het script te fixxen. Maar ik denk dat als je gewoon een nieuwe versie downloadt, en die uploadt, en je custom.html als voorbeeld gebruikt. Dat het dan wel moet werken.

Zo heb ik dat ook in mijn CMS gedaan, en met succes.

In de download (plupload-2.3.6-3.zip) van PLupload staat echt een mapje /examples.
Ik heb het over 2.3.6, die ook met een blauwe knop wordt aangegeven. Versie 3 is al flink wat anders zie ik.
Klopt! Versie 2.3.6. moet je hebben.
Yep heb ik en ook de index pagina inmiddels aangepast met code bovenin.
Door mijn onwetendheid toch nog de vraag of ik dit bij alle pagina's moet gaan doen.
Volgens mij worden deze pagina's via de INDEX aangeroepen dus zou alleen deze pagina voldoende moeten zijn.

[size=xsmall]Toevoeging op 06/10/2018 17:24:57:[/size]

Zo te zien zou ik de bestanden zo over kunnen zetten van de nieuwe plupload?
Ja, maar een backup raad ik wel aan ;-)
Ik maak een volledige download en zet die even aan de kant. Zie wel dat er bestandsnamen tussen zitten met andere namen. en in de nieuwe missen we de plupload.html4 en plupload.html5.js o.a. gewoon laten staan?
Ik zou als ik jouw was de hele map kopiëren.
Ja ik ben bezig de hele website veilig te zetten. Moet proberen door te pakken, over 1,5 week ben ik een poosje het land uit. Doe mijn best, zweet op de rug, ben blij met je adviezen.

[size=xsmall]Toevoeging op 06/10/2018 18:20:55:[/size]

Ik maak een volledige download en zet die even aan de kant. Zie wel dat er bestandsnamen tussen zitten met andere namen. en in de nieuwe missen we de plupload.html4 en plupload.html5.js o.a. gewoon laten staan?
Als je de oude map hernoemt als backup en de nieuwe de naam van de oude geeft, hoef je niet te bekommeren om de bestanden.

Reageren