Ik heb een vraag en zou graag hulp willen.
Ik heb een webshop, alles loopt goed behalve dan dat er nu aangegeven wordt dat:
De waarde van de PHP.ini instelling "max_input_vars" moet verhoogd worden naar 15000 om dit product op te kunnen slaan.
Mijn hosting kan dit niet aanpassen omdat het shared hosting is.
Nu heb ik begrepen dat je zelf een user.ini kunt maken waardoor deze instelling de php.ini override.
Is dit mogelijk? en waar moet ik beginnen? hoe doe ik dat?
Je kan het gewoon zo laten hoor.
Nu ja ik zou zeggen als je je configuratie kunt onderbrengen in minder bestanden en meer bij elkaar lijkt mij dat beter.

Je zou op een tijdstip dat het rustig is in de webshop even kunnen proberen of dat werkt, en anders heb je het zo weer terugveranderd.
Heb je het nou over die hoop .ini files die in de, inmiddels verwijderde, phpinfo() stonden?
Daar heeft de topicstarter geen toegang tot.
?

Nee, de instelling kan gewoon in de .htaccess volgens mij, met een iets andere opbouw, zoals eerder voorgesteld en uitgelegd.
Het ligt inderdaad eraan op welke manier PHP geinstalleerd is: Apache-module, FPM, CGI etc...
Het een werkt weer niet met .htaccess en het andere weer wel, en soms beiden wel.
Volgens de response headers van de site wordt er nginx gebruikt.

Dit in tegenstelling tot wat de error 500 pagina suggereert:
Gea Veen op 23/11/2018 14:16:46
Error 500
gemfootwear.com
Apache/2.4.29 (Debian)

Zal wel een proxy zijn. Plus dat een dergelijke foutmelding ook eenvoudig te manipuleren is. Response headers zijn het betrouwbaarst.
Of een standaard foutboodschap die X jaar geleden een keer is ingeklopt en nooit is aangepast.

Now what are the odds of that...

:p

[size=xsmall]spoiler: very likely[/size]

Reageren