beste,
voor een opdracht moet ik een beheerder hebben die bepaalde groepen kan aanmaken met een inlogcode, ik heb nu al gevonden hoe men kan inloggen op een databsae.
maar hoe kan ik dit doen?
mvg
beste,
is er iemand die lij bij somligen onderdelen snel kan helpen aan de hand van facebook of een ander communicatie middel ?
mvg
Dat lijkt me niet de bedoeling van een forum, waar we met elkaar helpen.
Je kan je vragen prima in dit topic kwijt.

Maar ik vraag me één ding af:
Je hebt een opdracht gekregen, maar je lijkt totaal nog geen kennis te hebben om het op te bouwen.
Is het dan niet zinvoller om het uit te besteden? Of is het een school-opdracht?
Ik kan je vertellen dat het nu best een groot project is als je de kennis van PHP nog niet echt lijkt te kennen.
Althans, ik heb nog weinig concreets gehoord waar je op vastloopt.

Niet is onmogelijk, maar er zit wel een hoop werk in.

beste,

heb inderdaad weinig kennis en dit is een grote school opdracht en weet egt niet hoe ik verder moet. wat ik nu wil bereiken is dat, de admin grozpen in de database kan zetten en verijderen, deze groepen kan hij op zijn beheerderpagina zien.

mvg

[size=xsmall]Toevoeging op 04/01/2019 09:23:33:[/size]

beste,

heb inderdaad weinig kennis en dit is een grote school opdracht en weet egt niet hoe ik verder moet. wat ik nu wil bereiken is dat, de admin grozpen in de database kan zetten en verijderen, deze groepen kan hij op zijn beheerderpagina zien.

mvg
Heb je al een formulier gemaakt?
En weet je ook al hoe je dit kan afhandelen om queries uit te voeren?
ik heb nog niets

[size=xsmall]Toevoeging op 04/01/2019 09:39:42:[/size]

ik heb nog niets, kan je mij hier mee helpen, ik heb nu een admin account en zou nu quizrondes willen toevoegen zodat deze aanklikbaar aijn voor de gebriuker, de admin kan deze ook terug verwijderen
Begin er aan, zou ik zeggen :-)
Ik hoop dat je weet hoe je formulieren in HTML moet bouwen.

Al gekeken naar tutorials?

Opzetje:

<?php
if($_SERVER['REQUEST_METHOD']=="POST") {

// Hier komen je queries en de formulier-afhandeling. Want je formulier is via de POST-methode verzonden.
} else {
?>

/* Hier je formulier */

<?php
}
?>
Graag gedaan. Succes!
Mocht je verder concrete vragen hebben, dan horen we dat wel.

Reageren