Weet iemand waar ik een php sript kan vinden om eerst een luchthaven te selecteren en daarna het ophaaladres en hiervan de prijs weer te geven. Mijn PHP kennis is beperkt.
Ik heb nog een php script dat ik vroeger gemaakt heb en hierin kun je het land kiezen waarna er een prijs wordt weergegeven die ingesteld is per land voor de verzending. Het is een beetje hetzelfde principe dat ik nodig heb maar in plaats van enkel het land moet er een 2 de keuze bijkomen, bv de plaats. De prijs moet dan berekend worden door het gekozen land en de gekozen plaats samen te voegen. Hieronder mijn huidige script.
$landen = array(
"BE" => "België",
"BG" => "Bulgarije",
"CY" => "Cyprus",
"DK" => "Denmark",
"DE" => "Deutschland",
"EE" => "Estland",
"FI" => "Finland",
"FR" => "France",
"GR" => "Greece",
"HU" => "Hongarije",
"IE" => "Ireland",
"IT" => "Italia",
"LV" => "Letland",
"LT" => "Litouwen",
"LU" => "Luxembourg",
"MT" => "Malta",
"NL" => "Nederland",
"AT" => "Osterreich",
"PL" => "Polen",
"PT" => "Portugal",
"RO" => "Roemenia",
"SLO" => "Slovenia",
"SK" => "Slowakije",
"ES" => "España",
"CZ" => "Tsjechië",
"TR" => "Turkije",
"GB" => "United Kingdom",
"SE" => "Sweden"
);
je hebt nu hoofdzakelijk enkel twee array's gemaakt. Een array met vliegvelden is ook dan aan te bevelen, want daar ging het toch ook om? Of bedoelde je een land?
Wat is je kennis tot nu toe?
Gelieve graag enkel relevante code te plaatsen. En graag dan tussen [code] en [/code].
Ik zou een dropdown willen waar ze de luchthaven kunnen kiezen en 1 waar ze de gemeente kunnen kiezen.
De prijs moet dan berekend worden aan de hand van de gekozen luchthaven en de gekozen gemeente.
Ik heb een formulier gemaakt en de keuzes maken werken perfect. Kan iemand mij aub helpen hoe ik bij de gemeente en de luchthaven een prijs kan zetten die hij dan samen rekent en onderaan weergeeft. Hieronder de code.
<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
<title>PHP Get Value of Select Option and Radio Button</title>
<!-- include css file here-->
<link rel="stylesheet" href="css/style.css"/>
</head>
<body>
<div class="container">
<div class="main">
<h2>PHP Multiple Select Options and Radio Buttons</h2><hr/>
<form method="post" action="form.php">