deze mmorpg heb ik zelf gemaakt
het is een maffia mmorpg die ik zelf in de loop van de jaren heen zelf code voor code in elkaar heb gezet en nog steeds mee bezig ben
op de registreer pagina hoef je geen email in te vullen een x voldoet ook
kunnen jullie eens kijken op deze site om de functionaliteit te testen

alleen de functionaliteit!

ik heb gisteren op tweakers gestaan en heb ik nu al weer verborgen
omdat ik alleen maar gezeur kreeg over typefouten en de site style
ik weet dat er veel typefouten in staan en dat de style te wensen overlaat

mijn vraag is functioneert de site en zo nee wat gaat er dan mis
voor dat ik moeite ga doen om de style te verbeteren en typefouten er uit te halen en als volgt netjes online te gooien
de site link is www.redsystems.nl/gangstergod
indien gewenst kan ik je vip maken dan kun je in ieder geval gratis ziekenhuis bezoeken

mijn todo lijstje
wachtschermpjes tijd bij zetten (bart)
Warning nakijken (arien)!! gefixt!!
Boy krijgjeniet op 28/01/2019 00:47:48

ja en nee er zitten geen vaste gebruikers op alleen mensen die een blauwe maandag hebben getest voor de rest niks

arien alsje
ik hoop dat mensen gewoon willen testen en fouten doorgeven syntax errors enz en als mensen meer willen vraag het dat is alles wat ik vraag

en ja ik ga vandaag vragen aan de frontend jonge of hij wat kan betekenen
en ja de typefouten worden op het laatst er uit gehaald
en ja de beveiliging word ook nagekeken heb ik ook al iemand voor

[size=xsmall]Toevoeging op 28/01/2019 01:02:38:[/size]

ik hoop dat het nu een keer klaar is met het hack gedoe en dat we verder kunnen met mijn vraag
Boy krijgjeniet op 28/01/2019 01:01:12

ik hoop dat het nu een keer klaar is met het hack gedoe en dat we verder kunnen met mijn vraag

Ozzie PHP op 28/01/2019 00:46:49

Maar goed ... is je vraag beantwoord nu?

Boy krijgjeniet op 28/01/2019 00:47:48

ozzie welke vraag?

even een update ik heb vandaag met de frondend jonge gepraat en we gaan samen een keer (wanneer wist hij niet) een nieuwe gangstergod maken en er word nog meer verandert in de backend gedeelte maar dat word morgen op school besproken en als de backend jonge eindelijk weer op komt dagen op het kantoor dan ga ik ook in overleg met hem zijn er verder aan deze kant nog tips zoals wel of niet stored prosedures, msqli of pdo en andere technieken?
Ik heb het idee dat je al de hele tijd niet weet waar je over hebt. Als je iemand zoekt die een goede back-end programmeur is, weet hij zelf wel best-practises en heeft geen tips meer nodig zoals stored procedures of welke database driver zoals MySQLi of PDO..

Reageren