Door
boy krijgjeniet
op 27-01-2019 12:44
gewijzigd op 27-01-2019 18:27
25.552 views
deze mmorpg heb ik zelf gemaakt
het is een maffia mmorpg die ik zelf in de loop van de jaren heen zelf code voor code in elkaar heb gezet en nog steeds mee bezig ben
op de registreer pagina hoef je geen email in te vullen een x voldoet ook
kunnen jullie eens kijken op deze site om de functionaliteit te testen
alleen de functionaliteit!
ik heb gisteren op tweakers gestaan en heb ik nu al weer verborgen
omdat ik alleen maar gezeur kreeg over typefouten en de site style
ik weet dat er veel typefouten in staan en dat de style te wensen overlaat
mijn vraag is functioneert de site en zo nee wat gaat er dan mis
voor dat ik moeite ga doen om de style te verbeteren en typefouten er uit te halen en als volgt netjes online te gooien
de site link is www.redsystems.nl/gangstergod
indien gewenst kan ik je vip maken dan kun je in ieder geval gratis ziekenhuis bezoeken
mijn todo lijstje
wachtschermpjes tijd bij zetten (bart)
Warning nakijken (arien)!! gefixt!!
Je geeft zelf aan dat het een test is, dus ik neem aan dat je ook test-data in je site gebruikt?
Dat je karakter dood is, daar heeft de politie echt niks aan. En bovendien zullen die er geen zaak van maken omdat je zelf geen schade lijdt, en omdat je zelf aangeeft dat je jouw site wou uittesten. Maar het is netjes als iemand dergelijke exploits via PM meldt.
ik heb het met remco afgehandeld en ja ook nog bedankt ik hoop gewoon dat dit soord dingen niet weer ongevraagd gebeuren heb ik eindelijk een forum die niet alleen maar zeurt over typefouten en style gebeurt dit dit wil ik niet! en de beveiliging is mij ook een verrassing en als dit een een treiter post word zeg het dan ff dan laat ik het verwijderen
Maar als je niet wilt dat mensen je beveiliging uittesten (ik neem aan dat je test-data hebt) dan had je dat in het begin moeten vermelden. Maar eigenlijk zou je ze toch eigenlijk dankbaar mogen zijn, mits ze geen dingen slopen ("hej, ik hoop dat je test-data hebt").
Waarom mogen ze niet je beveiliging testen, als ik vragen mag? Stel je voor dat je straks een knoepert van een beveiligingsfout hebt, die na het livegaan misbruikt wordt? Als het nu gemeld wordt, kan je het direct oplossen. We zijn hier immers om je te helpen, niet om je site te saboteren en jouw te jennen.
Sorry Boy, we moeten gewoon een beetje lachen om je reactie. Misschien ben je nog heel jong, dat weet ik niet, maar je overdrijft een beetje met je politie erbij halen omdat je fictieve poppetje is overleden. Je moet dan niet heel raar opkijken als wij daar op reageren.