Dag iedereen, wij zijn een kleine vereniging en hebben voor het eerst een webpagina ineen geknutseld.
Daarvoor heb ik een PHP contactformulier gedownload op https://www.freecontactform.com/free.php
Graag wil ik dit formulier testen met XAMPP, maar het lukt me niet. Ik start het programma op zodat Apache actief is, en surf dan naar localhost/C:/freecontactform.com (waar alle bestanden staan) maar krijg deze error: U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server, ofwel deze: U hebt niet de toestemming om toegang te krijgen tot de gevraagde map. Die is ofwel beveiligd tegen lezen of onleesbaar door de server.
Het email-adres waarnaar het bericht verzonden wordt heb ik hier ingevuld:
$email_to = "xxxxxx.xxxx.com"; // your email address
$email_subject = "Contacteer ons"; // email subject line
$thankyou = "Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.htm"; // thank you page
// if you update the question on the form -
// you need to update the questions answer below
$antispam_answer = "00000";
De pagina met het antwoord dat verzonden wordt (thankyou.htm) na het verzenden heb ik aangepast.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit formulier kan testen op mijn pc met XAMPP alvorens de website online te zetten?
Op de hierboven vermelde website staat voor een habbekrats ook een betalende versie, misschien moeten we voor deze versie gaan?
Ik hoor het graag, alvast heel erg bedankt, met vriendelijke groet,
Koala.
2.134 views