Je sluit daar het PHP-blok niet goed af, er mist een sluitingshaak, het groter-dan teken ">", net voor ***ONTBREEKT***. Dit heb ik hier maar even toegevoegd want deze site kan het niet aan lol.
Wow, de detectie voor codeblokken is zo ontzettend brak op deze site.
Anyhow, om hier een melding over te krijgen moet je waarschijnlijk
Gast, kijk eens in je oorspronkelijke bericht in het codeblok onder "Dit is de code:".
Regel één.
Ik zie daar geen complete sluitingscode voor een PHP-blok. Het groter-dan teken ontbreekt daar toch echt hoor...
> Nu werkt het ineens wel zo
Gebruik je een versioningsysteem waarmee je dit ook echt 100% zeker weet? Weet je héél zeker dat er niets is veranderd?
> terwijl de code hetzelfde is
Dat betwijfel ik. Zoals ik al zei. Code doet niet ineens iets anders elke keer als je de pagina ververst. Code doet exact wat jij programmeert.
> en kan het niet debuggen.
display_startup_errors al geprobeerd?
Als ik dit probeer krijg ik een vette internal server error (weliswaar PHP 7+, nginx, is waarschijnlijk wat stricter), en in mijn errorlog wordt melding gemaakt van een parse error. Die zou jij ook moeten krijgen (in ieder geval in de logs).
Daarbij, gebruik je een editor met syntax highlighting? Dan zou zoiets toch direct evident moeten zijn?
Ja de eerste regel idd was niet afgesloten met >
Maar dat schreef ik hier handmatig juist fout, in de code stond hij wel goed, anders licht hij ook uit etc , dus dat valt direct op.
<a href="<?=HTML_ROOT?>over_ons">Over ons</a>
Het vreemde is gewoon dat deze code op andere pagina's maar bepaalde niet werkt. Ik heb nu een andere jquery en wat punnten geminimaliseert, en het probleem lijkt zich niet meer voor te doen.
ik zie trouwens ook als ik een html validatie wil doen het volgende: