Hi,

Naar aanleiding van een eerder aangemaakt topic heb ik op mijn website een 404 pagina aangemaakt.
Ik heb dat op de volgende manier gedaan:
Ik heb een .htaccess bestand gemaakt met de volgende code:

ErrorDocument 404 /404.php
ErrorDocument 403 /403.php

En ik heb uiteraard ook de 404.php en 403.php in de root geplaatst.

Ik heb nu nog één vraag.
Bestaat er ook een ErrorDocument of een andere regel voor url's die eindigen met een slash?
Ik wil dit graag toepassen mdat google search console/ dekking pagina's uitsluit voor indexering. Al die pagina's die worden uitgesloten eindigen met een slash.
Thomas van den Heuvel op 18/03/2019 15:31:27

Maar de fout(e aanroep) werd met opzet gecreëerd (topicstarter constateert dat als je pagina's aanroept met een slash dat zijn site uit elkaar valt)? En vervolgens ga je deze fout ook zelf rechtbuigen?

Ik las iets anders:
Mark Coenie op 18/03/2019 01:34:01
Ik weet zeker dat ik een zeer redelijk feilloze website heb. Daar ben ik van overtuigd. Ik snap ook niet waar google die niet werkende URL's vandaan haalt. Nogmaals mijn website heeft het altijd goed gedaan en ik was lekker aan het stijgen in de zoekresultaten en plots was er die ommekeer.

Mja maar weet je wat er gebeurt / is gebeurd dan? Is er een causaal verband tussen de twee (of wellicht meer) factoren?

Als je niet weet wat er precies aan de hand is, wat ben je dan aan het oplossen/repareren?

Mogelijk was er ten tijde van de dip iets compleet anders aan de hand?

Als je niet weet wat er precies aan de hand is, wat ben je dan aan het oplossen/repareren?

Wat ar echt aan de hand is, ik heb echt geen idee.
Ik probeer nu zoveel mogelijk op te lossen op basis van wat ik wel weet.

Ik heb kort geleden de google advertenties aangepast, omdat er op de oude advertenties niet geklikt werd. Maar ik hou mij wel aan de richtlijnen voor het plaatsen van de advertenties.

Verder ben ik er van de week achter gekomen dat het onbeveiligde (http) gedeelte gewoon bereikbaar was voor bezoekers zonder dat de bezoeker doorgestuurd werd naar het beveiligde (https) gedeelte.Dit was een fout van de hostingprovider en is inmiddels opgelost. Het laatste probleem liep waarschijnlijk al veel langer.
Ik wil toch nog even laten weten dat het aantal bezoekers op mijn website inmiddels weer op het oude niveau terug is.

Reageren