Ik heb jarenlang vaak voor het plezier websites gemaakt. Na al een jaar of 2 niet meer geprogrammeerd te hebben, heb ik weer een leuk projectje bedacht. Echter wil deze maar niet lukken. Ik heb een website gevonden die producten aanbied. Op deze website worden verschillende producten aangeboden die op de website worden getoond. Ook is een filter menu aanwezig die na dat de pagina geladen word de producten filtert. Om een lang verhaal kort te maken: De gene die het eerst reageert kan meestal het product krijgen. Hierom wou ik een klein script bouwen (JQUERY/JS of php) die mij een melding stuurt als er een nieuw product op de website verschijnt. Hier beginnen de problemen. Als ik op volgende wijze de pagina wil opvragen via JQUERY krijg ik de melding Access denied:
$.get('www.DE_WEBSITE_URL_Hier#filter:eyJmaWx0ZXJzW3R5cGVdW10iOiJyZW50LWRpcmVjdCJ9').then(function (html)
{
var $mainbar = $(html).find('.filter-result');
}, function () {
// Error response
document.write('Access denied 1');
});
Hier is waarschijnlijk niks aan te doen omdat ik DENK dat de server requests van JQUERY blokkeert.
Een andere manier is om het via PHP te doen maar ook hier loop ik tegen een probleem aan.
Het filteren van de producten gebeurt via jquery pas na het laden van de website. Ik heb een script geschreven die de resultaten filtert. Ik roep de pagina via de volgende manier op:
$content = file_get_contents($url);
Het filteren van de resultaten werkte perfect totdat ik me zonet ineens realiseerde dat het filteren van de resultaten alleen maar voor de eerste 10 producten werkt. Dit omdat er meerdere pagina's zijn. (10 resultaten per pagina). En php bij het laden van de pagina dus mij alleen de eerste 10 resultaten geeft...
Heeft iemand een oplossing of tips hoe ik 1 van deze problemen kan tackelen.
Alvast bedankt voor de moeite.