hallo ik heb een vraagje ik heb een scriptje gemaakt en als ik hem uitvoer komt er :

Warning: mail() has been disabled for security reasons in /home/vhosts/testacount.lxhost.com/sendmail.php on line 6

te staan wat does it means???

<?PHP
$email = $_REQUEST['email'];
$message = $_REQUEST['message'];

mail ( "[email protected]", "mail van mijn formulier",
$message, "from: $email" );
header
?>
mischien heb ik zelf al het antwoord gevonden coriceer me al ik het fout heb : in de zin;"mail van mijn formulier"

mag het woordje mail er wel instaan omdat er mail staat in de zin van mail ( "jelteverbr...." )

ikn weet dat header nog niet is ingevuld maar dat komnt later en is denk ik niet zo crusiale fout bij het uitvoeren van dit script
Warning: mail() has been disabled for security reasons in /home/vhosts/testacount.lxhost.com/sendmail.php on line 6

Je vraagt iets in het half engels en je kan geen engels lezen?

Vertaling:
Waarschuwing; mail() is om veiligheidsredenen uitgeschakeld in /home/vhosts/testacount.lxhost.com/sendmail.php op lijn 6
wow hej fftje chill maker maare wat kan ik er aan doen dan is dat en beveiligings reden van de host of is licht dat aan het script
Zou een script iets kunnen/mogen uitschakelen waardoor het zelf niet eens meer werkt? Het is door jouw host disabled...
Dat licht aan de host en niet aan het script!!!
(ik had je dit al vertelt jelte!!!!!)
hha tjha das waar :$ Maar hoe los ik het dan op :S ..vaagjes
zou ik mischien de mail in mail ( "jelteve...
kunnen omdraaien voor:
$_POST, true
Hoe eigenwijs ben je?
Het ligt aan je host!
Het enige wat je eraan kan doen is naar een andere host gaan of met HTML of CGI een email sturen....

Of een extern email script gebruiken...
Krijg je alleen vaak wel reclame bij...
JA WAT NOU EIGENWIJS:P de ene zegt dat het aan me host ligt de andere aan helemaal niks
vindt je het gek dat ik hetfftj niet eer weet :P ..?

wat is het ..... nou
Je kan op die host GEEN gebruik maken van de functie mail() van php...........!

Reageren