De $ean, $catid_oud en $_GET['category'] en zijn niet leeg.
Alle folders hebben 777 rechten en ook alle bestanden erin.
De folders worden verplaatst dus alle ean code foldesr, maar de plaatjes in dit geval die daarin zijn worden niet verplaatst maar blijven opde oude locatie.
-t, --target-directory=destination Move all sources into the directory destination.
-T, --no-target-directory Treat destination as a normal file, not as a directory.
Het is dus een folder met plaatjes erin wat meegekopieerd moet worden.
met kleine t kopieerd hij niet de folder.
Ik heb net getest met root in shell en daar kopieerd hij de plaatjes wel, maar met een PHP exec niet, dus dat zal ermee te maken hebben, maar ze hebben allemaal 777 rechten dus snap niet waarom dit kan.
"This is probably because php is being run under a different user on the system, and that that user does not have the rights to do that action on those files. You could look into sudo to perform this"
De waarde van een superglobal (ogenschijnlijk) rechtstreeks in een exec() gooien lijkt mij sowieso niet zo'n strak plan. Ergens zou deze waarde geïnspecteerd moeten worden, en dan zou ik op zijn minst verwachten dat je deze kopieert naar een "gevalideerde" variabele. Misschien gebeurt dit wel, maar dit kunnen we totaal niet afleiden uit het bovenstaande codefragment.
Daarnaast, dit is dus een snippet, misschien moet er gewoon wat meer huiswerk gedaan worden? Controleren of de omstandigheden voor zo'n kopieer/verplaatsactie goed zijn, m.a.w., waar controleer je of de brondirectory leesbaar en de doeldirectory schrijfbaar is?
Als je dit soort controles inbouwt kun je ook veel sneller constateren waar het precies misgaat. Uit het feit dat je dit niet direct kunt afleiden maak ik op dat deze controles waarschijnlijk niet bestaan...
Dat ook, en als dit een reguliere operatie is, of een grote eenmalige conversie, dan zou ik toch een soort van schil hieromheen schrijven met een hoop (verbose) logging, zodat je in een vroeg stadium (dryrun of prechecks) moeilijkheden kunt detecteren zodat je deze stront niet hebt tijdens het daadwerkelijke verplaatsen zelf...
Alles bestaat, maar de eigenaars vanuit de root dus 0 0 was het probleem
Ik heb nu via de root alle plaatjes de juiste rechten gegevene n nu werkt het wel.