Ik zoek een script waar je kan kiezen in welke directory je de bestanden (het bestand) wilt uploaden.
Bijv. ik heb de directory's: dir1, dir2 en dir3. Nou wil ik d.m.v. een drop down, checkbox of iets dergelijks dat je kunt kiezen of je het bestand in dir1, dir2 of dir3 wilt uploaden! (dit scheelt een hoop losse bestanden!!)
a 35 euro per uur help ik iedereen. Anders nee. Heb zat andere dingen te doen :)
?
Onbekende gebruiker
13-10-2005 20:06
zoek eens op deze website vriend
?
Onbekende gebruiker
13-10-2005 20:15
Eris schreef op 13.10.2005 20:06
a 35 euro per uur help ik iedereen. Anders nee. Heb zat andere dingen te doen :)
Hmm... www.phpHULP.nl het afwijzen of doorverwijzen van mensen is niet echt de juiste instelling als je het mij vraagt.
Maargoed ik ben zelf geen PHP-ster dus ik heb ook zo 1-2-3 niet een goede oplossing. Ik zal met je meedenken . Als ik weet hoe het moet zal ik het hier posten. tot die tijd: Succes er mee!
?
Onbekende gebruiker
13-10-2005 20:18
hulp (de ~, ~en, ~en, ~en)
1 het helpen => assistentie, bijstand, handreiking, hulpbetoon, hulpverlening, medewerking
2 helper in functie
3 hulpmiddel
4 [paardensp.] de bewegingen waardoor de ruiter zijn wil aan het paard meedeelt
daar staat niets over het volledig in elkaar zetten van scripts, en verder is onze walter vriend niet echt inventief, door gewoon even de website te doorzoeken had hij allang een script gevonden (toevallig vandaag hier nog eentje vandaan geplukt)
Ik weet ben best bereid om mensen te helpen. Maar dan moeten hun ook eerst even wat doen door bijvoorbeeld te komen met een probleem en de code. Zo kunnen andere bezoekers er in de toekomst ook nog wat van leren. Nu help ik iemand en volgende week komt er nog iemand met hetzelfde probleem. Als ik iemand help dan gebeurd dat alleen op het forum en niet via msn of wat anders.
En als ik een iemand ga helpen heb ik straks iedereen in mijn PM box.
?
Onbekende gebruiker
13-10-2005 20:27
Mja, dat is ook wel zo Eris... en @ruud: niet iedereen is even bekend met de site of de benamingen die soms worden gebruikt door ervaren programmeurs. Zo had ik pas iets nodig van BBCode... als je daar nog nooit van gehoord heb kan je dagen blijven zoeken.
Maargoed Walter, als je de code post waar je mee bezig bent en ons kan vertellen waar je blijft hangen kunnen we je mogelijk helpen...
?
Onbekende gebruiker
13-10-2005 20:27
Ik heb hier al op de site rond gekeken uiteraard, ben ook al met upload scripts bezig geweest, ik kom er alleen niet uit om te kunnen kiezen in welke directory je het bestand wilt uploaden. Ik kan hier wel het script neerzetten van wat ik nu heb...